איך בונית תוכניות עבודה במצב של אי וודאות

היי

האופטימיים שביננו (ואני ביניהם) חשבו שביולי אוגוסט נהיה אחרי הקורונה ואפשר יהיה לחזור לחיים רגילים של עשייה, התקהלויות מפגשים ובילויים. 

בפועל עדיין לא. מה שחשבנו כזמני למספר חודשים ספורים הולך מתבדה. 
מה שאומר, עבור עסקים רבים, שהתוכניות השנתיות הכוללת יעדי מכירות, כניסה לשווקים חדשים והשקעות חדשות, רחוקות מלהתממש.

מה עושים? איך בכל הדינמיות וחוסר הוודאות ממשיכים לנהל אנשי מכירות, איך קובעים יעדים? איך בונים תוכניות עבודה?

תשובה בסרטון הקצר שהכנתי לכם

מאלת שבת נעימה וטובה

אראלה 

אהבתם? תשתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

וכאן לכתוב לי :)

אולי יעניין אותך גם

איך מתחילים שיחת מכירה

היי בימים אלו אני מעורבת בעסק חדש, מלהיב וכייפי. לצורך הסדרת הדברים קיבלתי המלצה על עו”ד. בשיחת ההכרות שלנו, שהיא למעשה שיחת

קרא עוד

איך להמנע מתרדמת בעסקים

שנים שהיא קיימת, אולי 20 שנה,חנות מכולת גדולה ונחמדה ברמת גן.מוצרי חלב, יבשים, חומרי ניקוי, ואוכל מוכן בשבתות וחגים. מדי פעם מכינים

קרא עוד

על אמונה ועסקים

היי לכם בדיוק כמו שהגוף שלנו מדבר איתנו, ולפי הכאבים והמחלות אנחנו יכולים להבין איפה אנחנו לא מאוזנים, כך גם העסק שלנו

קרא עוד