איך תבחרו את מספר שתיים שלכם?

איך תבחרו את מספר שתיים בעסק שלכם? איך תדעו את מי לגייס?

​איזה תכונות מספר שתיים שלכם חייב להחזיק על מנת שיחד תהיו צוות שמביא לתוצאות מעולות?

​אם מספר שתיים שלכם הוא מעולה ומשלים אתכם הגידול והצמיחה של העסק יהיו חריגים!

​ויותר מזה הכל יהיה קל יותר, זורם יותר, נעים יותר.

​אבל איך יודעים? איך בוחרים נכון? מה מחפשים?

​​​טוב, השאלה האמיתית היא מי האדם האידאלי עבורך, זה שישלים אותך,

​בשביל זה אנחנו קודם כל רוצים לדעת מי את/ה?

​איזה סוג מנהל את/ה? כשנגלה את זה נדע מה לחפש אצל מספר שתיים שלך.

איזה מנהל את/ה?

​אנשים (מנהלים) ניחנו בשלוש מתנות, יש את האומנים, יש את המנהלים ויש את היזמים,

​עוד שניה תדע/י מי מבין השלושה הכי מאפין אותך ואז הבחירה של מספר שתיים שלך תהיה קלה הרבה יותר.

​בואו נכיר אותם

​האומן:

​האומנים הם מוכשרים בצורה בלתי רגילה בפיתוח המוצר או השירות שלהם,

​חשוב להם הצרכים של הקהילה, הרבה יותר מהכסף, חשוב להם לתת להעניק,

​הם יכולים להשקיע זמן עצום בפיתוח המוצרים והשירותים שהם אוהבים,

​הם פחות אוהבים לשווק ולצאת איתם לשוק. מאוהבים במוצרים ובקהילה.

​המנהל:

​המנהלים – הם אוהבים תהליכים, רואים אותם קדימה, יכולים לראות את הסיסטמה את השיטה,

​אלופים בלנהל את המשאבים בארגון באופן יעיל, לנהל את האנשים, את הצוותים, את המשימות.

​המנהלים הם לא בהכרח לידרים מטבעם אבל הם מעולים בלנהל את התהליכים בעסק.

​מוכשרים מאוד לפשט ולהניע את הארגון קדימה. יש משימה – הם שם כדי לנהל אותה ולהביא אותה לסיומה.

​היזם:

​היזמים יוצרים את הויזון העסקי, רואים אותו ברור כל הזמן והוא מלהיב אותם.

​הם אוהבים סיכונים, מוכנים לקחת סיכונים כספיים ואישיים גדולים מאוד על מנת לקדם את הויז’ן שלהם,

​מעניין אותם מאוד הכסף ולצאת לשוק, חושבים על האקזיט ועפים קדימה.

​עכשיו… איך נראה לכם עסק שהבעלים הוא אמן ואין לידו מנהל? או עסק שהבעלים הוא יזם בנשמתו ואין לידו אומן ומנהל? רואים לאן כל אחד יגיע? רואים גם את החיבורים שיכולים להפוך את המתנות האלו לכסף ועסק שעובד מעולה?

נחזור אליכם, גיליתם מי אתם? האומנים? היזמים? המנהלים?

​מרבית בעלי העסקים הם… אומנים. כן לא יזמים. הם אומנים שאוהבים את המוצרים והמקצוע שלהם ונותנים מעצמם ללקוחות ולקהילה. זה אולי מסביר למה אחוז כל כך גדול של עסקים נסגרים כי אם אמן עומד בראש העסק ולא מחזיק לידו מנהל מעולה, יש סיכוי טוב שהעסק לא יתפקד כראוי. אותו דבר עם יזם שעף קדימה על הרעיון שלו, על החזון הגדול, רואה למרחקים ארוכים אבל אם אין לו אמן לצידו שיפתח את המוצר ויתאהב במוצר ובלקוחות ואין לו מנהל שיכניס את הכל לסדר ושיטה יכולים לדמיין מה יקרה?

אז מי מבין השלושה זה אתם? איזה מתנה קיבלתם? אחרי שזיהיתם עכשיו קל הרבה יותר לחפש ולמצוא את המשלים שלכם לבנית עסק מעולה, עסק עם חזון, עם מוצרים מעולים שגם מתנהל בשיטה סדורה ובהירה.

​את זה ועוד דברים רבים ומרתקים אני מלמדת ומתרגלת בקורס תעיף אותי בעסקים.

​מתחילים בתחילת מאי 7 מפגשים עם 7 הכוחות שמניעים עסק להצלחה.

הרשמו כאן ונבדוק התאמה.

​שלכם

​אראלה

אולי יעניין אותך גם

סליחה מה אמרת?

נמשיך את עיקרון המילים המשפיעות על התוצאות שלנו. אבל לפני כן שאלה, האם זו המילה שמשפיעה? לא. המילה רק מבטאת

וותק או ניסיון – מה אתם צוברים?

וותק או ניסיון מה אתם באמת צוברים? כבעלי עסק אנחנו רוצים לצבור ניסיון. לא וותק. ותק צוברים כשעושים את אותן הפעולות שוב ושוב, בלי לחדש.