אסטרטגיה שיווקית – זום מיוחד ללא תשלום

האביב פורח עכשיו והכל מדהים, ולרגע אנחנו חושבים שכל היופי הזה נועד לנו. לשמח אותנו. אבל לא.

כל היופי הזה נועד ליצורים הקטנים, המעופפים שלעיתים מזמזמים לנו באזניים. כל היופי הזה נברא וקיים אך ורק עבורם – לפתות אותם, לגרות אותם, למשוך אותם ולצעוק הכי יפה והכי חזק – היי בואו אלי, אצלי הכי טוב, הכי טעים הכי יפה.
בואו אלי. אני הכי מתאים לכם, כדאי לכם. בואו. 

תראו איזה שפע מטורף הטבע יוצר בשביל למשוך את היצורים הזעירים האלו. יצורים שבלעדיהם כל היופי הזה ייכחד.

הפרחים היפים מכירים טוב מאוד את המעופפים האלו ויודעים מה ימשוך אותם, ולמה שיעדיפו לבקר דווקא אצלם דווקא עכשיו.

המשווקים שואפים לעשות בדיוק אותו הדבר

ואנחנו המשווקים שואפים לעשות בדיוק את אותו הדבר, לפתות, למשוך להציע שיבואו ויקנו דווקא מאיתנו. ולא רק באביב אלא כל ימות השנה, וכמו הפרחים גם אצלנו יש הרבה מתחרים וכל אחד צועק היי אצלי הכי טוב. אין דברים כאלה, כדאי לכם. בואו.

אז איך? איך מצליחים לבלוט מעל כל היתר? איך עושים את זה? איך מפתים, מושכים, מציעים וגורמים ללקוחות להגיע אליכם ולקנות מכם?

בשפה מקצועית זה נקרא אסטרטגיה שיווקית, זה לא מסובך אבל סופר חשוב. במיוחד בימים אלו.

רוצים ללמוד איך? ביום ראשון בעשר וחצי אני מקיימת זום מיוחד על איך עושים את זה. מה לעשות על מנת למשוך את הלקוחות שלכם אליכם.

מצטרפים אלי מכאן
תשתפו חברים עצמאים ובעלי עסקים נוספים שיבואו גם. יש מקום 😊.

תמונה: Photo by Fabian Keller on Unsplash

אהבתם? תשתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם

איך מתחילים שיחת מכירה

היי בימים אלו אני מעורבת בעסק חדש, מלהיב וכייפי. לצורך הסדרת הדברים קיבלתי המלצה על עו”ד. בשיחת ההכרות שלנו, שהיא למעשה שיחת

קרא עוד