בלוג - כל מה שחם
מאמרים מקצועיים פיתוח מנהלים, ייעוץ עסקי, ייעוץ ארגוני, שיווק
כאן 11 וגלי צהל תחקיר מנהלים בארגון
מתי יבינו מנהלים שמספיק מנהל אחד הרסני, מתוסכל, פרנואיד, או סתם חסר בטחון, להרוס חיים של עובדים ולהרוס עסקים וארגונים. שתי כתבות/תחקיר, שפורסמו השבוע בהארץ, האחת
לנהל מתוך בטחון עצמי והשראה
בעקבות הפוסט שהעלתי השבוע על קורס ניהול שפיתחתי,שאלו אותי למה דווקא פיתוח מנהלים מה יש שם עבורי,אז רוצה לשתף מה שלא שיתפתי עד כה. באחד ממקומות
לסמוך על עצמי
יש אנשים שלא סומכים על עצמם.הם מצטטים אחרים, נסמכים על ידע של אחרים, שנים לומדים ולא מממשים, עוד קורס, עוד סדנא, עוד שיטה, וזה עדיין
כל האמת על משפך שיווקי
משפך שיווקי הוא צמד מילים שחוק שעלול להביא למי שהתנסה בו הרבה תסכול כאב, עוגמת נפש ולא מעט פעמים – גם חור בכיס. משפך שיווקי
החיים "בכאילו"
אחת המילים הנפוצות ביותר היום היא המילה כאילו. כל מילה שלישית או רביעית. זה נכון גם בקרב בני נוער, אבל גם בקרב מבוגרים רבים.כאילו.וזה משקף
מתי וכמה להשקיע בשיווק העסק?
השבוע האזנתי לראיון נהדר עם הכנר יצחק פרלמן לרגל יום הולדתו ה 75. הוא אמר – "מורה טוב הוא מורה שיודע מה להגיד, אבל יותר
איך מתחילים שיחת מכירה
היי בימים אלו אני מעורבת בעסק חדש, מלהיב וכייפי. לצורך הסדרת הדברים קיבלתי המלצה על עו"ד. בשיחת ההכרות שלנו, שהיא למעשה שיחת המכירה, העבירה עורכת
איך להמנע מתרדמת בעסקים
שנים שהיא קיימת, אולי 20 שנה,חנות מכולת גדולה ונחמדה ברמת גן.מוצרי חלב, יבשים, חומרי ניקוי, ואוכל מוכן בשבתות וחגים. מדי פעם מכינים ריבות טעימות ביתיות
על אמונה ועסקים
היי לכם בדיוק כמו שהגוף שלנו מדבר איתנו, ולפי הכאבים והמחלות אנחנו יכולים להבין איפה אנחנו לא מאוזנים, כך גם העסק שלנו הוא מראה טובה
איך להגדיל את אחוזי הסגירה בשיחות מכירה
טיפ חזק שיעזור לכם להגדיל את אחוזי הסגירה בשיחות מכירה. וגם דוגמא מרעננת שתתן לכם השראה להוביל את השיחה קדימה ולסגור.
האם להתמקד רק בקהל יעד אחד זה נכון לעסק?
מרבית היועצים העסקיים חוזרים ואומרים שחייבים מיקוד בקהל יעד אחד. ללא מיקוד מתבזרים ולא מצליחים לעשות שיווק אפקטיבי וטוב. האם מיקוד בקהל אחד הוא תמיד
איך בונית תוכניות עבודה במצב של אי וודאות
https://youtu.be/3qny-6y9R50 היי האופטימיים שביננו (ואני ביניהם) חשבו שביולי אוגוסט נהיה אחרי הקורונה ואפשר יהיה לחזור לחיים רגילים של עשייה, התקהלויות מפגשים ובילויים. בפועל עדיין לא.