בלוג ייעוץ עסקי
מאמרים מקצועיים בתחום
ייעוץ עסקי, ניהול עסק, ייעוץ ארגוני, פיתוח מנהלים, שיווק ופיתוח העסק

האם להתמקד רק בקהל יעד אחד זה נכון לעסק?
מרבית היועצים העסקיים חוזרים ואומרים שחייבים מיקוד בקהל יעד אחד. ללא מיקוד מתבזרים ולא מצליחים לעשות שיווק אפקטיבי וטוב. האם מיקוד בקהל אחד הוא תמיד

איך בונית תוכניות עבודה במצב של אי וודאות
https://youtu.be/3qny-6y9R50 היי האופטימיים שביננו (ואני ביניהם) חשבו שביולי אוגוסט נהיה אחרי הקורונה ואפשר יהיה לחזור לחיים רגילים של עשייה, התקהלויות מפגשים ובילויים. בפועל עדיין לא.

המתחרים שלכם יכל להעתיק מכם הכל למעט הדבר הזה
המתחרים שלכם יכולים להעתיק כל מה שתעשו. הכל. למעט דבר אחד. דבר אחד שרק לכם יש, שגם אם יעתיקו אותו זה לא יצליח להם, זה

איך הפסדתי 200,000 ש”ח
ווידוי אישי כואב – חודשיים אחורה – אפשהו בסביבות פברואר, התחלתי לעקוב אחרי כ 20 מניות מובילות שבחרתי. אחת מהן הייתה זום, קראתי עליה ואחד

עוקבים אחרי המתחרים שלכם? זה המחיר האמיתי שאתם משלמים
היי לכם, הפעם על הנזק המטורף שנגרם ממעקב אחר מתחרים. כשכל כך קל לבדוק מה מתחרים עושים – דווקא בזה טמונה הסכנה. מעקב אחר מתחרים
רישום לקבלת מאמרים
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
אסטרטגיה שיווקית – זום מיוחד ללא תשלום
רישום לזום חינם – אסטרטגיה שיווקית לעסק האביב פורח עכשיו והכל מדהים, ולרגע אנחנו חושבים שכל היופי הזה נועד לנו. לשמח אותנו. אבל לא. כל
מכירות שיחות קרות – עובדות או לא עובדות?
שיחות קרות? אמאלה, רק לא זה.זה אולי מתאים למזוכיסטים, כאלו שלא אכפת להם לשמוע לא אחרי לא אחרי לא ברצף.מוריד את החשק, מוריד את הביטחון,
הסיבה שאנשי שיווק רבים נכשלים
משווקים, מה כבר מבקשים, “רק” קצת תשומת לב, שאנשים רק ינסו את המוצר החדש, רק יבואו לסדנת מבוא, רק יורידו את המדריך החדש… בתכלס משווקים