האם להתמקד רק בקהל יעד אחד זה נכון לעסק?

מרבית היועצים העסקיים חוזרים ואומרים שחייבים מיקוד בקהל יעד אחד.
ללא מיקוד מתבזרים ולא מצליחים לעשות שיווק אפקטיבי וטוב.
האם מיקוד בקהל אחד הוא תמיד נכון? מתי כן נכון להתרחב ולפנות לקהלים נוספים על מנת להרחיב את העסק?

תשובות בסרטון החדש באתר שלי (4:08 דקות)

צפייה מועילה
שבוע פורה ואפקטיבי לכם
אראלה

אהבתם? תשתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם

איך מתחילים שיחת מכירה

היי בימים אלו אני מעורבת בעסק חדש, מלהיב וכייפי. לצורך הסדרת הדברים קיבלתי המלצה על עו”ד. בשיחת ההכרות שלנו, שהיא למעשה שיחת

קרא עוד