החגים פוגעים בהכנסות העסק שלך? הפוסט הזה בשבילך

לפני כמה שנים היה לי לקוח שהיה בעל בסטה לדגים, הם הכניסו בחודש החגים הכנסה של שלושה חודשים. בום. עובדים בטרוף, האנרגיה בשמיים, הרגליים נשברות, אבל כשמגיעים לארוחת החג מחייכים. הרגליים כואבות רצח אבל מחייכים.

אם אתם בעלי העסקים המיוחדים הללו שיש להם פיק מטורף לקראת החגים זה הזמן שלכם לעשות קופה יפה, להתאמץ לעבוד קשה ולהרוויח מעולה. ממשו את הזמן הזה ותשקיעו.

אבל…

אם המוצרים שלכם לא יחודיים לחגים ואין משהו שגורם לאנשים לקנות מכם דווקא בחגים, אז חודש ספטמבר, איך נאמר, יכל להיות קטסטרופה.
חודש מלחיץ ולא פשוט.
הוא הכי מלחיץ בעלי עסקים קטנים שגם מעסיקים עובדים. הפער הזה בין ההוצאות שממשיכות להיות גבוהות, לבין ההכנסות הנמוכות הצפויות יוצר לחץ, השדים עולים, והפחדים משתלטים.

אז מה עושים?

קודם כל קחו אויר. תנשמו. כן זה עוזר. קחו אויר ושחררו.
ועכשיו,
בתקופה הזו, בחודש הזה, זה זמן דבש להכין את התוכניות שלכם לרבעון האחרון של השנה. להכין את תוכנית השיווק שלכם, מה תעשו מיד כשהחגים יסתיימו. אלו מוצרים תרצו להוסיף לסל שלכם? תחדדו לאלו לקוחות אתם רוצים לפנות, תחשבו איזה שיתופי פעולה אתם רוצים ועדיין לא מימשתם.

הרבעון האחרון בעסקים רבים יכול לפצות מעולה על חודש חגים חלש. ברבעון האחרון ארגונים ועסקים רבים נשארים עם תקציבים והם יכולים לבזבז, דצמבר עבור עסקים רבים הוא חודש חזק, תתכוננו כבר מעכשיו.

תכינו עכשיו את תוכניות השיווק ופיתוח העסק שלכם לרבעון האחרון, תוכנית מדוייקת, יצירתית שתכניס קצת פילפל לעסק שלכם ותעלה את האנרגיה.

זה יתן לכם תקווה, אופק ואופטימיות לעבור בכיף את החגים ולהינות בחג עם המשפחה.

מאחלת לכם חג שמח,

שנה טובה
שנת עסקים פוריה ומשגשגת,
הרבה רעיונות חדשים,
הרבה לקוחות חדשים,
שנה משפחתית טובה,
שנה טובה,

אראלה,

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?