הרגלים בימי קורונה

עסקים בימי קורונה

לפני שנים בנס”א, רצו לאמן את האסטרונאוטים, להתנהל במציאות בה הם רואים הכל הפוך (בגלל העדר כח כבידה).
לצורך כך פיתחו משקפיים שכל מי שמרכיב אותם רואה את המציאות הפוכה. מלמטה למעלה. היה עליהם להרכיב את המשקפיים יום ולילה. מבלי להסיר אותם.

מה גילו?
מיד כשהרכיבו את המשקפיים – כמובן ראו הכל הפוך, והיה קושי בהתמצאות, קשר יד עין השתבש ועוד, המעניין הוא,
שלאחר 21 יום המח ידע להפוך חזרה את התמונה כך שיוכלו לראות רגיל.
דבר נוסף – אם הסירו את המשקפיים במהלך 21 הימים, המונה התאפס והיה עליהם להתחיל מחדש את הספירה.
מכאן בא הרעיון שכולם מצטטים – שאם רוצים לשנות הרגלים יש להתמיד איתם במשך 21 יום.

עכשיו,
ימי הקורונה, שינו לנו את הרגלי החיים. מהיום אנחנו מתחילים לבנות הרגלים חדשים.
העניין הוא שההרגלים החדשים מתקבעים די מהר.
ההתנהלות היום יומית שלנו בימים הראשונים של “הסגר” תהפוך במהירות להיות ההרגלים החדשים שלנו לימים הבאים.
ולכן, הימים הראשונים הם הזדמנות עבורנו לפתח הרגלים חדשים וטובים.

עבורי, בתוך ההבניה מחדש של ההרגלים, בניתי סדר יום חדש, סדר יום ששם בפוקוס את הדברים שחשובים לי. מתחיל ב 7:00 בבוקר ומסתיים ב 24:00, וכל שעה מוקדשת לאחד מהשלושה:

  1. משפחה – שעתיים – שלוש שעות עם המשפחה ביום – איזה לוקסוס חבל”ז.
  2. העסק שלי – להכין עצמי הכי טוב ליום שהקורונה תעלם מחיינו.
  3. פיתוח אישי – להטמיע הרגלי פיתוח עצמי – מדיטציה פעמיים ביום, כתיבה יוצרת ועוד.

הלוואי והקורונה תהיה איתנו מספיק זמן כך שהדברים הטובים שהיא מביאה יהפכו הרגל לאנושות, אבל לא יותר מדי כדי שהאנושות לא תעלם. בואו נאמר 21 יום. 

מעוניינים בסיוע להכין את העסק שלכם הכי טוב ליום שאחרי? שלוש אפשרויות:
1. להרשם לבלוג שלי ולקבל חינם את ההרצאות המאמרים והקורסים שאני מעלה ישירות אליכם למייל. 
2. להרשם להדרכות און ליין ללא תשלום בנושאים המופיעים כאן
3. ליצור איתי קשר ולקבל ייעוץ אישי במחיר מופחת לרגל המצב

אהבת? אשמח לשיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם

איך מוכרים בעיצומה של הקורונה

סיפור אמיתי – לפני שבועיים הייתי צריכה לפנות דירה של קרובה שנפטרה.הדירה בבאר שבע, אני ברמת גן. הכל בשלט רחוק.  חיברו אותי לבחור בשם

NLP לעסקים

להגדיל את הכנסות והרווחים בעסק שלכם עכשיו

סליחה מה אמרת?

נמשיך את עיקרון המילים המשפיעות על התוצאות שלנו. אבל לפני כן שאלה, האם זו המילה שמשפיעה? לא. המילה רק מבטאת