ייעוץ אסטרטגי

אסטרטגיה – הדרך להשיג את היעדים העסקיים

אסטרטגיה עסקית מאפשרת לעסקים וחברות לראות את התמונה הכוללת, להבין אותה, לזהות את ההזדמנויות והסיכונים הקיימים ולייצר את המפה האופטימלית לקראת שינוי.

המורכבות הקיימת בארגונים, לצד המקצועיות הגבוהה הנדרשת מהעובדים, מקשה על מנכ”לים ובעלים לראות את התמונה הכוללת של העסק. נוצר מצב שבו מרוב עצים, ההנהלה והבעלים פשוט לא רואים את היער.

הטיות טבעיות וארגוניות עלולות להסיט את המנהלים והבכירים מלזהות את נקודות החולשה האמיתיות של העסק ומונעות אפשרות לייצר תמונת מצב אופטימלית עם כיווני פעולה ברורים.

אסטרטגיה עסקית נותנת מענה לבעיות הללו. היא מסייעת להבין את היעדים ולגבש תוכנית ביצוע ממוקדת שתוביל להבראה או צמיחה.

הבנה של התמונה המלאה בעסק, כולל הקשרים בין היחידות השונות, מטרות ברורות ותוכנית פעולה לביצוע, ככל שהיא מאתגרת היא הכרחית להצלחה של העסק.

קודם כל אסטרטגיה

לפני הכל, בעלים ומנהלים צריכים לגבש אסטרטגיה עסקית כוללת. הם צריכים לעשות את זה בהתייחס למטרות, יעדים, תמונת שוק ותמונה פנימית. ממנה נגזרות האסטרטגיות המתאימות לכל מחלקה.

התהליך לא בא להחליף את הבעלים או המנהלים בכירים. הבעלים מכירים הכי טוב את העסק שלהם, את השוק, את הלקוחות ואת המתחרים. 

אבל דווקא ההכרות המלאה רבת השנים עם העסק יוצרת לעיתים קרובות את הבעיה. נוצרים איים של שטחים עיוורים שכבר לא רואים, לוקחים כמובן מאליו ובטוחים שהמציאות היא כפי שאתם רואים אותה, והסיכונים וההזדמנויות ידועים ומוכרים. עבודה נכונה יצירתית ויסודית תראה לכם שאולי הדברים הם לא בדיוק כך. ושבמקומות לא צפויים טמונות ההזדמנויות לצמיחה והבראה. 

הטיות טבעיות וארגוניות עלולות להסיט את המנהלים והבכירים מלזהות את נקודות החולשה האמיתיות של העסק ומונעות את האפשרות לייצר תמונת מצב אופטימלית עם כיווני פעולה ברורים.

שלבי הייעוץ האסטרטגי:

השלב הראשון – לייצר תמונה עסקית מלאה של העסק, יתרונות, סיכונים, נקודות תורפה הזדמנויות ועוד.

השלב השני – המלצות למצב אופטימלי – לבחור את המטרות, להתוות את הדרך להשגתן  ואת סדרי העדיפויות הנכונים.

השלב השלישי – ליווי ביישום ההמלצות. 

בתהליך אני נוגעת בכל יחידות הארגון בראייה כוללת ומקצועית, בהתאם לצרכים של הלקוח. 

ייעוץ אסטרטגי איכותי משלב הבנה עסקית כלכלית, יצירתיות שיווקית והבנת האדם שעומד מאחורי העסק. החיבור הנכון הוא לאנשים, ליתרונות, לתשוקות וליעדים האישיים שלהם.

ייעוץ אסטרטגי טוב משלב הבנה עסקית, שיווקית, והבנת האדם שעומד מאחורי העסק. החיבור הנכון הוא לאנשים, ליתרונות, לתשוקות וליעדים האישיים שלהם. אלו הם היתרונות והניסיון שלי בתחום.

שלושה שלבים בייעוץ האסטרטגי:

השלב הראשון – לייצר תמונה עסקית מלאה של העסק, יתרונות, סיכונים, נקודות תורפה הזדמנויות ועוד.

השלב השני – המלצות למצב אופטימלי – לבחור את המטרות, להתוות את הדרך להשגתן,  ואת סדרי העדיפויות הנכונים.

השלב השלישי – ליווי ביישום ההמלצות. 

בתהליך, אני נוגעת בכל יחידות הארגון בראיה כוללת ומקצועית. בהתאם לצרכים של הלקוח.

ייעוץ אסטרטגי טוב משלב הבנה עסקית כלכלית, יצירתיות שיווקית, והבנת האדם שעומד מאחורי העסק. החיבור הנכון הוא לאנשים, ליתרונות, לתשוקות וליעדים האישיים שלהם. אלו הם היתרונות והניסיון שלי בתחום.

שירות זה מביא לידי ביטוי את היכולת הגבוה שלי לראות את התמונה הכוללת ולעשות את ההקשרים הנחוצים בין היחידות השונות בארגון.

למי השירות מתאים

הייעוץ האסטרטגי מתאים לעסקים הנמצאים בנקודה בה הם צריכים הכוונה, מתאים לעסקים החווים תהליכי צמיחה מואצים ולא ברור איך עושים את זה נכון, איך מנצלים את מומנטום הצמיחה, והן עבור עסקים הנמצאים במשבר עסקי וזקוקים לחשיבה חדשה על עתיד העסק. 

כיום, יותר ויותר עסקים נעזרים ביועץ אסטרטגי ויועץ עסקי שיסיע להם לעשות סדר, לקבל בהירות, להבריא ולצמוח. 

ייעוץ ארגוני

לקבלת שיחת הכוונה ראשונית ללא תשלום

מלאו הפרטים או תתקשרו – 053-3389441