כך תשלחו מיילים כמו מקצוענים להגדלת הלקוחות החדשים


הפעם אני משתפת ב 28 טמפלטים משובחים למכירות שיבטיחו לכם תגובה מלקוחות.
מדובר על טמפלטים לשליחה במייל, שכתב Pete Caputa (באנגלית).
ולמה שווה לכם לקרוא אותם?
כי הם יכולים לפתוח לכם דלתות וגישה ללקוחות שאתם רוצים.

יודעים מה הכי פחות נעים לבעלי עסקים ולאנשי מכירות?

זה להתחיל למכור לאנשים שלא התענינו במוצרים שלהם – מה שנקרא לידים קרים.
בכל ההייפ של השיווק האינטרנטי והרשתות החברתיות קצת הזנחנו את הפניה הקרה,
ואני נתקלת בבעלי עסקים ואנשי מכירות שרק ממתינים שלידים יכנסו אליהם.
אז הם ממתינים, והעסק לא גדל כמו שיכול לגדול,
והם משקיעים כסף גדול בפרסום באון ליין שלא תמיד מביא הצלחה.

מה זה ליד קר?

לידים קרים זה אומר ליצור קשר עם לקוח פוטנציאלי מבלי שהוא פנה אליכם, שאתם יוזמים את הפניה אליו.
זה פשוט יותר אם המוצרים שאתם מוכרים הם לעסקים (
BTB), אז ניתן למצוא כתובת ושם של בן אדם רלוונטי שאפשר לפנות אליו,
זה יותר מורכב אם אתם פונים ללקוחות פרטיים, (
BTC)  פשוט כי יותר מאתגר למצוא אותם,
צריך לעלות על העקבות שהם משאירים באון ליין כשהם מחפשים מטבח חדש לדוגמא, או מתגרשים ומחפשים עו”ד ועוד. במקרים כאלה אנחנו צריכים להיות איפה שהם מחפשים.

כשמדובר בלקוח עסקי, אפשר להתחיל לייצר קשר ראשוני במייל

היופי בטמפלטים האלה זה שהם מביאים את כל התאוריות של המכירות לפרקטיקה.
יש כאן מלא דוגמאות על:
·       איך לדבר על הלקוח ולא עלי,
·       טקטיקות איך מגלים התענינות בלקוח,
·       איך גורמים לו לענות לי ולפתוח במערכת יחסים (כן מכירות זה מערכת יחסים),

בקיצור, כנסו ותיישמו
התבניות הן למייל אבל ניתן לעשות בהם שימוש גם בשיחה טלפונית.

רוצים ליישם אצלכם את הטיפים האלו ועוד רבים נוספים?
קבלו הצעה מיוחדת – יום אחד איתי לפיתוח אסטרטגית שיווק ומכירות ואסטרטגית מוצרים אצלכם בעסק.
יום שלם בו אני עובדת יחד אתכם על העסק שלכם.
מחיר מיוחד לנרשמים לפני החגים.
מעונינים? – השיבו במייל חוזר – רשמו אני מעונין/ת ואחזור אליכם!
או חייגו – 053-3389441

שלכם,
אראלה
053-3389441

אולי יעניין אותך גם

וותק או ניסיון – מה אתם צוברים?

וותק או ניסיון מה אתם באמת צוברים? כבעלי עסק אנחנו רוצים לצבור ניסיון. לא וותק. ותק צוברים כשעושים את אותן הפעולות שוב ושוב, בלי לחדש.