מיתוג אישי
לשכירים שעובדים היום בחברה טובה, הדבר הנכון לעשות הוא לבנות מיתוג אישי בזמן שאתם עובדים. תוך כדי שאתם משתכרים יפה ויש לכם רשת בטחון מעולה של החברה בה אתם עובדים, זה הזמן שלכם לטפח את המיתוג העצמי שלכם.
כשעובדים בחברות מובילות, הזדמנויות לחשיפה ופרסום גדולות. הבמה הרבה יותר נגישה, הדלתות פתוחות והאפשרויות רבות. צריך רק לשים את זה בפוקוס. לעבוד גם בזה.
מקום העבודה שלכם היום הוא המנוף הכי טוב עבורכם ליצירת מיתוג אישי. זו הזדמנות נפלאה ליצור רשת קשרים שתשמש אתכם גם בעתיד. להרצות, להשתתף בכנסים גם כמאזינים, לכתוב מאמרים להביע את דעתכם ולהינות מחשיפה חינם.
תחת המותג של החברה, בסוף אתם אלו שעומדים על הבמה. אמנם מייצגים את החברה בשמה עליתם לבמה אבל זה אתם שם. יצטטו אתכם אח"כ בתקשורת, יראו אתכם ויאזינו לכם. תטפחו את המיתוג האישי שלכם. זה הנכס שילך איתכם לאורך כל הדרך.
אני אומרת את זה כי אני עברתי את התהליך. אמנם כסיימתי במיקרוסופט לפני 10 שנים עולם הרשתות החברתיות לא היה מפותח אם בכלל, ההזדמנויות היו רק בתחילת הדרך, אבל היום ברור שמיתוג החברה מהווה מקפצה מעולה למיתוג האישי שלכם.
נצלו את זה ובכך תשרתו גם את החברה בה אתם עובדים וגם את הקריירה שלכם. בין אם היא תתפתח לנתיב עצמאי או להתקדם בחברה בה אתם עובדים או בחברה אחרת. תזכרו אתם הנכס הכי טוב שלכם.
תשקיעו ותטפחו אותו מעמדה נוחה.