סליחה מה אמרת?

נמשיך את עיקרון המילים המשפיעות על התוצאות שלנו.
אבל לפני כן שאלה, האם זו המילה שמשפיעה?
לא. המילה רק מבטאת את מה שרץ לנו בראש, ברגש.
המילה היא הביטוי המילולי לדברים, ולכן המילה היא רק סימן,
זה האות עבורנו למה שקורה לנו בראש. מה עובר עלינו.
העבודה היא לא על המילה אלא על החלק הפנימי יותר, על המחשבה והאמונה.
ברגע ששמים לב למילים מבינים מה יש לנו בראש,
כשנשנה את המילה רמת האנרגיה תשתנה הפעולה תשתנה ונקבל תוצאות אחרות.
זה בעצם המסלול שאנו עוברים.
הפרק הראשון בטרילוגיה דיבר על המילה לנסות אותה שינינו למילה לעשות.
ונעבור למילה השניה – המילה – צריך.
אנשים משתמשים במילה צריך באופן תכוף. פעמים רבות בעבודה עם בעלי עסקים זה נשמע כך:
אני צריך להעלות את הקמפיין,
אני צריך להתקשר ללקוח,
אני צריך להרוויח יותר כסף,
אני צריך לנהל את העובדים טוב יותר,
אני צריך תוכנית עבודה,
אני צריך לאכול,
אני צריך….
מה מגביל במילה צריך?
שהיא באה ממקום צר, ממחסור, מאילוץ, אין כאן בחירה, יש צימצום, אין שפע יש צרות דוחק וצימצום. הלב מכווץ. האנרגיה יורדת. לא כיף.
בפועל אנחנו לא צריכים כלום, מה כן? אנחנו רוצים.
אז בואו נחליף את המילה צריך למילה רוצה
אני רוצה להתקשר ללקוח,
אני רוצה לעמוד ביעדים,
אני רוצה להתמיד,
אני רוצה להרוויח יותר כסף,
אני רוצה להיות יצירתית,
ואם תגידו כמה פעמים את המשפטים הללו בתחילה עם המילה צריך ואח”כ החליפו את המילה לרוצה תרגישו את ההבדל. מרגישים את השיחרור? את ההשתוקקות, את ההתלהבות? כן אני רוצה!!!! אני רוצה לצמוח, אני רוצה לגדול, אני רוצה לאהוב, אני רוצה להצליח. קדימה הגדילו את הרצון שלכם. ההשתוקקות והרצון זה השכר בעולם הזה. זו המתנה. תעצימו אותו.
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל שלכם – מוזמנים להרשם כאן

אהבתם? תשתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם

איך מתחילים שיחת מכירה

היי בימים אלו אני מעורבת בעסק חדש, מלהיב וכייפי. לצורך הסדרת הדברים קיבלתי המלצה על עו”ד. בשיחת ההכרות שלנו, שהיא למעשה שיחת

קרא עוד