עוקבים אחרי המתחרים שלכם? זה המחיר האמיתי שאתם משלמים

היי לכם,

הפעם על הנזק המטורף שנגרם ממעקב אחר מתחרים.
כשכל כך קל לבדוק מה מתחרים עושים – דווקא בזה טמונה הסכנה.

מעקב אחר מתחרים פוגע בנו בשלושת המקומות החשובים לנו ביותר. באנרגיה שלנו, בזמן שלנו והכי חשוב – בפוקוס שלנו איך? ומה ההשפעה ההרסנית של זה – במאמר שלפניכם

דרך הטובה ביותר לסרס את עצמנו היא לצפות כל היום במתחרים להקשיב להם ללמוד אותם להיות מפוקסים בהם.

באחת השיחות המרתקות, סיימון סינק מספר על ההבדלים שחווה כשעבד עם גוגל למול מה שחווה בעבודה עם מיקרוסופט (שלפני עשר שנים כן? היום מיקרוסופט כבר ממש אחרת ולכן גם מצליחים בטרוף והמניה חזקה ועולה.)

ההבדל היה פשוט ותהומי –

תהיו טובים לחברים ואלי אם אהבתם שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בעלי עסקים קטנים ובינוניים מנצלים את תקופת הקורונה לפיתוח העסק ולהערכות נכונה ליום שאחרי. מצטרפים אלי להדרכה יומיומית
ללא תשלום

וכאן לכתוב לי :)

אולי יעניין אותך גם

איך הפסדתי 200,000 ש”ח

ווידוי אישי כואב – חודשיים אחורה – אפשהו בסביבות פברואר, התחלתי לעקוב אחרי כ 20 מניות מובילות שבחרתי. אחת מהן הייתה זום,

קרא עוד