כותרות בתקופת הקורונה – איך כן לכתוב

הרגע קיבלתי מייל עם הכותרת – די עם הלחץ.

כותרת כזו מה עושה לאדם הממוצע?
תקראו את זה שוב שנייה – “די עם הלחץ”.
מרגישים?

כן, כשאומרים לנו לא להילחץ – התגובה האוטומטית שלנו היא להלחץ.
בדומה לבקשות כמו – אל תפגעי, אל תצעק, אל תתרגשי וכו’. 
על רובנו זה יפעל באותה הצורה – הפוך ממה שמבקשים. כן נלחץ, כן נפגע וכן נתרגש.

איך זה?
המח שלנו מבטל אוטומטית את השלילה ואנחנו נשארים עם הלחץ.
אל תלחצי, אל תאחר, לא ללכלך, אל תפריעי, אל תבזבז זמן, ועוד דוגמאות המגדירות מה לא לעשות ולמעשה משאירות אותנו עם הפעולה הלא רצויה.

המח שלנו פועל בדומה לתכנות מחשב.
הרי במחשבים אין את הלא אל וכו, יש רק מה כן.
אומרים בברור מה רוצים ומה התוצאה הרצויה להתקבל.
באופן דומה עובד המח שלנו.

מה במקום? אפשר לשחרר. (לדוגמא)
או זה הרבה יותר מרגיע. מרגישים את זה?

רוצים להמשיך ולהרגע?
אם טרם הצטרפתם – מצטרפים אלי עכשיו לתוכנית היומית – מנצלים את ימי הקורונה לפיתוח העסק ולפיתוח אישי. ומקבלים תכנים, לייבים וסרטונים לתקופה.

בתמונה – הטבע על הגג מרגש אותי. תמיד.

אהבתם? תשתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם

איך מתחילים שיחת מכירה

היי בימים אלו אני מעורבת בעסק חדש, מלהיב וכייפי. לצורך הסדרת הדברים קיבלתי המלצה על עו”ד. בשיחת ההכרות שלנו, שהיא למעשה שיחת

קרא עוד