קורס ניהול

לפיתוח מנהלים ועובדים בארגון

קורס ניהול – קורס מנהלים

את הקורס לפיתוח מנהלים, יצרתי על מנת לשפר את יכולות הניהול של מנהלים בארץ. במשך 20 שנים בהם הייתי שכירה, חוויתי באופן אישי את ההשפעה המכרעת שיש למנהלים על עובדים. השפעה כל כך רחבה ויומיומית, כך שבמידה רבה, איכות הביצועים של העובדים הינה תלוי מנהל. יותר מכך, האושר האישי של העובדים תלוי ביחס המנהל הישיר ומהאווירה הניהולית בארגון.

המנהלים מחויבים היום לספק מענה שונה מבעבר עבור העובדים שלהם. סמכות המנהל כתוצאה מידע הולכת ופוחתת ואת מקומה תופסות איכויות חדשות ואחרות.

קורס פיתוח מנהלים

כיום, המנהלים מחויבים להפגין כישורי מנהיגות והובלה שונים מבעבר. אם בעבר הידע והדרגות היוו את המקור המרכזי לסמכות המנהל, היום, אנחנו מחפשים מנהלים 
מזן אחר. מנהלים מצמיחים, מעוררי מוטיבציה והשראה. מנהלים שיודעים לבנות צוות עובדים שמח הפועל יחד להשגת תוצאות מעולות.

את הקורס פיתחתי על מנת לסייע למנהלים של היום לפתח את המיומנויות הנדרשות בעולם התעסוקה החדש. לעורר מוטיבציה, ליצור סביבת עבודה שתאפשר לעובדים להתפתח ולגדול ולהנהיג. הידע והניסיון הרב שצברתי ב 25 שנות פעילותי העסקית אפשרו לי לפתח את הקורס המוביל בישראל.

קורס הניהול מתאים למנהלים בארגונים, ולעובדים המיועדים לעתודה ניהולית.
הקורס מביא את תפיסת הניהול החדשה ומשלב כלים מעולם ה NLP, כלכלה, פסיכולוגיה חברתית והצלחות ניהוליות.

קורס ניהול - הסילבוס המלא

תפקיד המנהל בארגון

  • על ניהול ומנהלים
  • תפקיד המנהל והשפעתו על הארגון 
  • ההבדל בין לנהל אנשים לבין לנהל משימות – האתגר למול ההזדמנות
  • מנהל הביניים, מה מיוחד במעמדו אתגרים והזדמנויות

 קבלת החלטות למנהלים

  • שיטות שמסייעות לקבל החלטות
  • קבלת החלטות במצבי חוסר וודאות
  • חיבור לאינטואיציה הפנימית
  • תרגול בקבלת החלטות – חיזוק השריר ואימון
  • ניהול לפי יעדים עקרונות מובילים.
  • השפעת הצבת יעדים על ההצלחה.
  • שיטות ניהול ומעקב אחר עמידה ביעדים.
  • במקרה של אי עמידה ביעד – איך חוזרים למסלול.
  • איך מתמודדים עם עובדים שלא עומדים ביעדים.
  • שגרות עבודה מיומנות ניהול פגישות.
  • שיטות חדשניות למעקב אחר ביצוע החלטות.
  • מיומנות הפרזנטציה.
  • איך מציגים נושא בצורה אפקטיבית, עם מצגת ובלי, איך מעבירים רעיון.
  • עקרונות לניהול שיחה עסקית יעילה.
  • הסשן כולל התייחסות למילים, שפת הגוף והלוגיקה שמסייעת לשומעים להתחבר לרעיון.
  • מודל ארבעת הרביעים לניהול זמן.
  • תעדוף משימות בצוות – תפקיד המנהל ואיך מתעדפים.
  • המימד הרביעי בניהול זמן.
  • ניהול זמן 3 שיטות לניהול זמן שיצרו מהפך.
  • האצלת סמכויות וחלוקת תפקידים בצוות.
  • מודלים חדשניים להנעת עובדים מתחום הפסיכולוגיה החברתית.
  • אסרטיביות בניהול – מתי תורם ומתי פוגם.
  • המנהל המוכיר למול המנהל הלא מסופק – מה עובד טוב יותר.
  • ניהול מפלג למול ניהול מאחד.
  • הישגיות למול תחרותיות – איזה צוות מטפחים.
  • מתי תגמול ותמרוץ מגביר מוטיבציה ומתי הוא פוגע בביצועים.
  • אתגרים והתמודדויות בניהול צוות – כלים להתמודדות.
  • המנהל כיזם, המנהל כאמן, המנהל הסיסטמטי.
  • איך נותנים השראה לעבודת צוות ושותפות.
  • גיוס וקליטת עובדים ועזיבת עובדים – איך עושים את זה נכון.
  • איך להתנהל במצבי קונפליקט – היתרון שלהם עבור המנהל.
  • מה לשאול את עצמכם במצב של קונפליקט כך שתמיד תפעלו בדרך הנכונה.
  • המוטו והמוסר שמנחה במצבי קונפליקט.
  • איך בוחרים את האנשים הנכונים עבורכם ועבור שאר חברי הצוות.
  • איך משפיעים על המשאב מספר אחד שיש למנהלים – העובדים.
  • סודות ההשפעה מתחום ה NLP.
  • פיתוח תקשורת אפקטיבית עם העובדים ובכלל עם אנשים.
  • 8  תבניות חשיבה של אנשים איך לזהות אותם ולהשתמש בהם ככלי להשפיע.
  • 4  הפעולות שיוצרות חיבור ושיתוף פעולה בין אנשים.
  • מה מניע אנשים – מודל ששת הצרכים.
  • מה הופך עובדים לשמחים – ומה תפקיד המנהל.
  • זיהוי והעצמת הכח הפנימי שקיים בנו.
  • ערך עצמי – הקשר שלו לניהול ואיך מחזקים אותו.
  • 4 תרגילים לשינוי התודעה וחיזוק העוצמה הפנימית.
  • שימוש בכוחות פנימיים נסתרים בכדי לצלוח בהצלחה סיטואציות מאתגרות.
  • נלמד שיטה פשוטה להרגיש עוצמתיים במצבים שטרם חווינו.
  • תרגילים להתמודדות עם סיטואציות ארגוניות.
  • ניהול ומנהיגות איך לעבור ממנהל למנהיג.
  • מה הופך אדם למנהיג.
  • את מי אנחנו מנהיגים.
  • היתרון של מנהיג על פני מנהל.
  • שתי התנהגויות שעוזרות לקבל מנהיגות.
  • ניהול ע”פ ערכים ואמות מוסר.

הניסיון העשיר שלי והידע הרחב שצברתי במשך כל שנות פעילותי איפשרו לי ליצור קורס פיתוח מנהלים הטוב מסוגו בארץ.

חוויה ולימוד משמעותיים

בכל המפגשים משולבים תרגילים, משחקים, סרטונים ואמצעים חוויתיים אחרים להעצמת הלימוד והטמעת הנושאים הנלמדים.

המפגשים מכילים את התכנים המתקדמים ביותר בעולם בתחום הניהול והפיתוח האישי. משלבים תרגילים, כלים והנחייה מעולם ה NLP, פסיכולוגיה חברתית, ודוגמאות מגישות ניהוליות מובילות בעולם.

8 מפגשים, משך כל מפגש כ – 3 שעות וחצי עד ארבע שעות.

מספרים ש..

השתתפתי בסדנאות והרצאות רבות בתחום המכירות אך מעולם לא יצאתי כה נפעמת ועם מצבור אנרגיה רב כמו שיצאתי מההרצאה שלך. אשמח מאד שתייעצי לעסק שלי ותתני לנו את הכוחות המיוחדים שלך לצמיחה.
אסטי רוזן
מנכל"ית Blue Eyes
תודה אראלה על הרצאה מרתקת שהעברת לנו במסגרת תוכנית האוקסלרטור של מיקרוסופט, זו הייתה בין ההרצאות המועילות ביותר במהלך התוכנית. מומלץ ביותר לכל מי שרוצה לשפר את יכולות המכירה. מרתק.
איתמר בן שלום
מנכ"ל ומייסד EyeSafe
במשך שעה אראלה ריתקה אותנו , בהרצאה קצרה, קולעת ופרקטית, בנושא מערכות יחסים בין אישיים בעולם העסקי בו אנו פועלים. תחת הכותרת, "סודות ההשפעה". למחרת כבר כולנו בודקים ומנסים את הכלים שנתנה לנו וחולקים חוויות. תודה.
אמיר שילוח
מנכל סינרג'י

רוצים להזמין אותי לארגון שלכם ?

מלאו הפרטים ואחזור אליכם בהקדם