איך בונית תוכניות עבודה במצב של אי וודאות

היי

האופטימיים שביננו (ואני ביניהם) חשבו שביולי אוגוסט נהיה אחרי הקורונה ואפשר יהיה לחזור לחיים רגילים של עשייה, התקהלויות מפגשים ובילויים. 

בפועל עדיין לא. מה שחשבנו כזמני למספר חודשים ספורים הולך מתבדה. 
מה שאומר, עבור עסקים רבים, שהתוכניות השנתיות הכוללת יעדי מכירות, כניסה לשווקים חדשים והשקעות חדשות, רחוקות מלהתממש.

מה עושים? איך בכל הדינמיות וחוסר הוודאות ממשיכים לנהל אנשי מכירות, איך קובעים יעדים? איך בונים תוכניות עבודה?

תשובה בסרטון הקצר שהכנתי לכם

מאלת שבת נעימה וטובה

אראלה 

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?