איך להמנע מתרדמת בעסקים

שנים שהיא קיימת, אולי 20 שנה,
חנות מכולת גדולה ונחמדה ברמת גן.
מוצרי חלב, יבשים, חומרי ניקוי, ואוכל מוכן בשבתות וחגים. מדי פעם מכינים ריבות טעימות ביתיות לפי העונה.
ואז, לפני כמה חודשים פתחו ממול סופר שכונתי.
מוצרי חלב, יבשים חומרי ניקוי ו… פירות וירקות.
כל מה שצריך לבית.
נגיש, מחירים סבירים, פירות וירקות יפים.
מיד תנועת הלקוחות עברה לסופר. קל יותר נגיש יותר ויש שם הכל. והמכולת? לאט לאט התרוקנה.
אתמול נכנסתי אליו, רואה בכניסה, פירות, ירקות, יפים, לא בכזה שפע כמו ממול אבל זה שם.
אומרים מה שעובד טוב, אל תיגע אל תקלקל, בעסקים זה לא מספיק.
בכל רגע יכל לקום מתחרה ממול שיתן ערך קצת יותר מכם, מחיר קצת יותר טוב, ואתם? מפספסים את השוק. מאבדים את הלקוחות.
להחזיר לקוח שהלך הרבה יותר יקר מאשר לגרום ללקוחות קיימים לבחור בכם כל פעם מחדש.
גם אם העסק עובד טוב ומכניס, חייבים להתפתח, לחשוב מה עוד אפשר לתת, איזה ערך נוסף? מה אפשר למכור עוד לאותם לקוחות שכבר נכנסים, גם נרוויח יותר וגם הלקוחות יקבלו ערך גדול יותר.
זה יעזור ללקוחות שלכם להמשיך ולבחור בכם, ולמתחרים אולי לחשוב פעמיים אם לפתוח לידכם.
גמר חתימה טובה
ושבת שלום ומבורך
אראלה

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?