איך תביאו יותר ערך ללקוחות שלכם?

רק מי שיש לו תפקיד גדול ומשמעותי יכול להשפיע?
האמת, זה תלוי באיך אנחנו ממלאים את התפקיד שלנו.
אם נתפוס שהתפקיד שאנו ממלאים, המוצר שאנו מוכרים, השירות שאנו מספקים הוא בעל משמעות עבור משהוא אחר, כך נזכה להשפיע יותר. הרי ככל שהמוצר שלנו והשירות שלנו משמעותי יותר כך נביא ערך רב יותר ללקוחות ובהתאם התשלום לנו יהיה גבוה יותר.
שלב ראשון במכירה החוצה הוא למכור את השירות והמוצר לעצמנו. אנחנו הלקוחות הכי קשים של עצמנו.
לדוגמא – אם נחשוב שיש עוד אלפי עורכי דין, או אלפי חנויות כמו שלנו, או אלפי מעצבים טובים והדבר שאנו עושים לא ממש מזיז ושונה, סביר להניח שרמת השירות ושיח המכירה שלנו יהיו בינונים.
לעומת זאת אם נעצים בעיני עצמנו את המוצרים והשירותים שאנו נותנים.
אם נאמין ונפעל על מנת להביא את המוצרים שלנו למשמעותיים יותר מיום ליום כך נצליח יותר במכירה שלנו. כך נגדיל את העסק שלנו. נצמח ונצמיח את עצמנו, את הלקוחות שלנו ואת העובדים שלנו.
בהצלחה.

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?