מבצע מיוחד

חמישה מפגשים אישיים בהם נבנה אסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם. ממוקדת. אפקטיבית ועובדת.


יש לי הצעה מיוחדת עבורכם.

אני מזמינה אתכם לחמישה מפגשים אישיים בהם נבנה את האסטרטגיה השיווקית לעסק שלכם. עד לתוכנית עבודה מפורטת.

תוכן המפגשים:

1. מפגש ראשון – אתם – מתמקד בכם – מה הייחודיות שלכם והיתרון שיביא לכם יותר לקוחות

2. מפגש שני – הלקוחות שלכם – מי הלקוח שלכם ולמה שיקנה מכם

3. מפגש שלישי – המוצרים שלכם – מה אתם מוכרים בדיוק

4. מפגש רביעי – תוכנית השיווק שלכם – חצי שנה קדימה

5. מפגש חמישי – יוצאים לפעולה 

"מעסק מבולגן, לא מנהל שבקושי מרוויח היום אני עובדת עם הלקוחות הגדולים ביותר במשק,
עם רווחים והכנסות של מאות אלפי שקלים. השיטה של אראלה פשוט עובדת."
אורית טובים
עורכת דים מתמחה בבינוי וקבלנים

למי המפגשים מתאימים?

למי המפגשים מתאימים?

 שימו לב – השיטה לא מתאימה לכל אחד, חשוב להבין כי הכפלת הכנסות בעסק וקפיצה מהותית בהכנסות דורשת עשייה, פוקוס וגם השקעה כספית. 

אבל, אם יש לכם את האנרגיה והרצון להביא את העסק שלכם לצמיחה משמעותית. אם אתם מוכנים לעשות דברים שונים ממה שעשיתם עד היום, אתם מוזמנים להרשם מטה.

לאחר הרישום נקיים שיחה טלפונית לראות באם העסק שלכם ואתם מתאימים לעשיה השיווקית הנדרשת.

השיטה בה אני עובדת – אסטרטגיה שיווקית בחמישה שלבים, 
מבוססת על ניסיון והצלחות ב 25 השנים האחרונות.

"הדובדבן שבקצפת, אני מסכם את שנת 2020 ואני ממש ממש שמח! למרות שלושה סגרים, ולא הופעתי עם ההופעה שלי אפילו לא פעם אחת, ולמרות שלא עבדתי 4 חודשים + (כי סגרו הכל) ההכנסה שלי גדלה השנה. אבל לא סתם יותר משנה שעברה אלא כמעט והכפילה את עצמה! התהליך איתך תרם מרבה מאוד לתוצאות האלו. תודה!"
אביאל פרנס
אביאל פרנס
אומן יוצר, שחקן, מנחה קבוצות

שאלות ותשובות שיסגרו לכם את הפינה:

בסוף 5 המפגשים תצאו עם בהירות מה הייחודיות שלכם, מי הלקוחות שהכי ייטו לרכוש מכם ויהיו מוכנים לשלם על השירות או מוצר שלכם. תבינו את סולם המוצרים שלכם, ותהיה לכם תוכנית עבודה לחצי שנה הקרובה. התוכנית מפורטת ברמת הפעולות לביצוע ויעדים למימוש.

בנית אסטרטגיה שיווקית טובה לכל עסק בכל שלב בחיים שלו. זהו תהליך שטוב לעשות אחת לשנה, לחדד את היתרונות שלכם, ולאפשר ללקוחות להמשיך ולצמוח אתכם. אסטרטגיה שיווקית טובה מאפשרת לעסקים להמשיךולהתפתח. להכניס מוצרים חדשים, להרחיב את קהלי היעד ולהגדיל את ההכנסות. ולכן המפגשים האישיים עוזרים לכל עסק להרוויח יותר וליהנות יותר.

טוב ששאלתם, כי עכשיו יש מבצע שווה במיוחד, עלות פגישה של שעה וחצי – 650 ש"ח בלבד כולל מע"מ (530 לפני מע"מ).

במקום 900 ש"ח למפגש.

המבצע בתוקף עד 31.5.2021

כן בהחלט. שיווק היום משמעו הכירות והבנה איך להשתמש במדיות השונות. כולל כתיבת תוכן מתאים, משפכים שיווקיים וכלים טכנולוגיים שיעזרו לכם לעבוד קל ומסודר.

אם אתם לא מרוצים מההכנסות בעסק, מרגישים שיש בלגאן וחוסר בהירות, מתקשים בסגירת עסקאות, הגעתם לתקרת זכוכית ואתם לא יודעם איך להתקדם מכאן, אם אתם רוצים יותר הכנסות יותר יציבות ויותר רווחים התוכנית הזו היא בשבילכם.

המפגשים מתקיימים בזום או אצלי ברמת גן. מה שנח לכם

תדירות המפגשים תלויה בקצב שלכם ובהתקדמות שלכם. 

עדיפות למפגש אחת לשבועיים שלושה. במהלכם אתם מיישמים עובדים מוקדמים את הדברים.

 

בין מפגש למפגש אני זמינה עבורכם בוואטסאפ.

משך המפגשים הוא כשעה וחצי 

בסוף כל מפגש תקבלו שיעורי בית להמשך עבודה והתקדמות. לאחר המפגש הראשון אשלח לכם שאלון מונה שיעזור לכם לעשות מיקוד בכל אחד מהשלבים של בנית האסיטרטגיה.

אכן כן. לאחר כל מפגש תוכלו לבחור באם להחליט להמשיך את התהליך או להפסיק. במידה ותחליטו להפסיק תחויבו רק על הפגישות שבוצעו בפועל. התשלום שלא נוצל יוחזר אליכם.

ייעוץ עסקי בשיטת הבריאה מאפשר לכם להכיר את עצמכם ממקום חדש לגמרי – מקום שלא הכרתם. להבין מה באמת חוסם אתכם מלהוציא דברים לפועל, ומה החוזקות שלכם בעזרתם תקפיצו את העסק קדימה. שיטת הבריאה קוראת את מה שקורה לכם כולל כאבים ומחלות, מורפולוגיה – תווי פנים ועוד ומסייעת לכם לעלות למדרגה הבאה בחיים שלכם. 

שאלה מעולה.

נרשמים מטה בטופס הרישום, נקיים שיחה קצרה להרגיש התאמה ובמידה והכל טוב מסדירים תשלום וקובעים את הפגישה הראשונה.

ניתן לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי – 5*620 

להרשמה ופרטים נוספים:

אראלה כרסנטי שמילה – יועצת עסקית בתחומי הניהול, השיווק ופיתוח העסק.  בעלת ניסיון עשיר בקידום עסקים, מרצה מנחת סדנאות וקורסים בנושא ניהול ושיווק. מלווה מנהלים בארגונים.

יוצאת מיקרוסופט, סמנכ"ל שיווק חברות הכבלים, MASTER NLP, תואר BA בהצטיינות בכלכלה אונ' תל אביב, מנהל עסקים MBA תואר שני, מוסמכת שיטת הבריאה 4 שנים לימוד גוף נפש, מתרגלת מדיטציה, אופטימית מטבעי ואוהבת את החיים.

מה אומרים לקוחות שלי

“כשמדברים אתי אנשי שיווק, מומחי שיווק, גורואים לשיווק, מנטורים לשיווק, ישר מתלבש לי הפרצוף המשועמם הזה של “בחייאת רבקום. בן אדם דיבר עם 500 סמנכ”לי שיווק בחיים שלו, הקים וניהל חברת יחסי ציבור, היה סמנכ”ל שיווק בעצמו, עבד עם אלף עסקים, מה תחדשו לי? מה?” (כן, אני יודע. אני בלתי נסבל לפעמים. עובד על זה.) אז אני בא אתמול להרצאה אינטרנטית של אראלה כרסנטי שמילה, עם האטיטיוד הזה של, “אוקיי, אז ניהלה פעילויות במאות מיליוני שקלים במיקרוסופט והיתה סמנ”כלית שיווק בכבלים. פחחח, מיקרוסופט. פחחח, כבלים.” ואז, ישבתי שם שעה וחצי, וכל שבע דקות כתבתי לעצמי עוד רעיון חדש ועוד משהו שאני לא יודע. זה עולם של מנטורים, גורואים, דלאי למאים, דלאי ככאים, גאונים שיווקיים, מומחים, קוסמים, מכשפים ומלאן תלפים יועצים. מה אגיד לכם, מצאתי מישהי מליגה אחרת. ואני הולך לראות מה עוד אפשר ללמוד ממנה. כדאי לכם גם”. #אעדכן
צפריר בשן
בלוגר מחבר הספר כתיבה אפקטיבית
45% גידול בהמרות בדף הנחיתה שלי, 1000 שקל שאראלה לוקחת לפגישה הוא מעט מדי לעומת מה שאראלה נותנת.
עילאי מיכאלי
המאמן המנטלי של מכבי תל אביב בכדור סל, מפתח שיטת Full Brain Success
עד עכשיו הביזנס גדל ב 40%. הצלחת להביא אותי לפסגות שלא האמנתי שקיימות.
מיקדת אותי והראת לי איך כן ואיך מנצלים כל הזדמנות, נתת לי כלים לראות את החוזקות שלי ולעמוד מאחורי היכולות שלי בגו זקוף. הביזנס שלי גדל בזכותך ב 40% שנה מול שנה. כל מה שנשאר לי זה לאמר לך תודה
דנה עירן
סטודיו עירן
אראלה אהובה, בזכותך הבנתי שאני מסוגלת לגדול למקומות שבכלל לא היו בתודעה שלי. התשוקה שלך לדרך ולתהליך שעברנו היו כמו דלק שהניע את העבודה שלא היתה קלה תמיד.
יש לך יכולת הקשבה נדירה שבזכותה את מצליחה לגעת לאנשים בלב, החזרת לי את ההתלהבות והתשוקה. היום אני מגדילה את קהל הלקוחות שלי כי כל הגישה שלי השתנתה.
תודה יקרה!
טלי שרון
שחקנית
את אותם מיחיד הסגולה שזכיתי לפגוש ושהשפיעו על חיי בצורה אפקטיבית וחיובית. ביצועיי העסקיים השתפרו ובזכותך זרעתי את זרעי ההצלחה שאודותיה יסופרו בשנים הקרובות.
העסק שלי גדל ב30% בזכותך! וזו רק ההתחלה. נגעת בנימי נפשי, לעיתים חיזקת התנהלויות ולעיתים הארת כי יש דרכים אחרות והאם החלטה זו מטיבה עימי. ידעת מתי להיות לצידי ומתי מאחורי ממש כמו שמנהיגה אמיתית צריכה להיות ועל כך אני אסירת תודה לך. תודה רבה על הסבלנות, ההקשבה, ההכלה והעצות הטובות. ישר כח!!
שירלי שדה
עו"ד

נרשמים כאן: לבנית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת. אפקטיבית ועובדת.