דוגמא אמיתית – איך לגרום ללקוח לבחור בכם

לפני כשנתיים, יובל (הגדולה) שהיא פסנתרנית סבלה מכאבים במרפק, חיפשתי משהו שיוכל לעזור לה. המליצו על דיקור סיני. דיקור זה טוב, אבל, איך בוחרים מטפל מבין אלפי המטפלים בארץ?

המלצות וקרבה גאוגרפית זה התחלה טובה, אבל גם לאחר הסינון הזה עדין נשארתי עם כמה עשרות מטפלים. מה עכשיו?
97% מהאנשים בשלב הזה נכנסים לרשת ובודקים, קוראים ומתרשמים אבל איך בכל זאת בוחרים מבין שלל המטפלים?

בסוף, דבר אחד גרם לי לבחור,
באתר של אחד המטפלים המומלצים, היה כתוב: 
מטפל ומתמחה בספורטאים ומוסיקאים עם כאבים במרפק.
כל כך נישתי כל כך קטן ומצומצם וכל כך אפקטיבי.
הצימצום זה בדיוק מה שגרם לי לבחור בו ולא בעשרות המדקרים האחרים.

כשאנחנו בוחרים ספק שירות אחד מני רבים אנחנו רוצים להרגיש שהבחירה שלנו נכונה ושיש סיכוי טוב שבעל המקצוע שבחרנו יוכל לפתור לנו את הבעיה. 

ועכשיו לעסק שלכם, איך בכל זאת בוחרים קהל יעד, איך בדיוק מאפיינים אותו, איך נדע אם הנישה שבחרתי מספיק גדולה? איך מתגברים על הפחד לוותר על קהלים אחרים? איך עושים את הפעולה הקריטית ביותר עבור העסק?

רוצים ללמוד יותר לעומק? מעולה,
אפשר תחיל כאן – מאמר מלא על איך בונים תוכנית שיווקית 
זה לא מסובך וסופר חשוב. עכשיו במיוחד, כשהתקציבי השיווק מצומצמים והלקוחות יותר רגישים ויעדיפו מוצרים שממש יענו על הצרכים שלהם.

תזכרו, אסטרטגיה שיווקית טובה ונכונה תביא לכם את הלקוחות שאתם רוצים, תחסוך לכם הון עתק על שיווק ופרסום ותאפשר לכם לייצר בידול לעסק שלכם.

אראלה

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?