המכולת של פלוטקה

 המכולת הקטנה של פלוטקה תמיד הייתה מלאה, וכל פעם שלקוח ביקש פרה ירוקה, או כחולה או אדומה (אנחנו היינו תמיד עם הירוקה), פלוקטה היה מתכופף ומוציא מהמקרר ומגיש מעבר לדלפק ללקוח הדחוס, בלי תאריך ובלי מחיר. פשוט ככה. והבת של השכנים הייתה פותחת את הגבינה הלבנה מצמידה את אפה ומריחה לראות שטרי. ואבא היה אומר לי, תראי את …. לא סתם קונה, מריחה קודם….

ואמא תמיד אמרה לו, פלוטקה, למה שלא תעשה שירות עצמי, במקום לשרת את כל האנשים, הגב נשבר, אבל פלוטקה פחד שיגנבו אותו, אז הגב נשבר.

והיינו רושמים על החשבון ומביאים לאמא את החשבונית הדהויה ושמים במגירה הכתומה במטבח, לאמא לשלם. ובסוף החודש היה מן טקס כזה. כל החשבוניות יצאו מהמגירה לשולחן בסאלון, מחשבים ומוודאים שפלוקטה לא טעה הפעם והכל נכון.

ממש צמוד לחנות של פלוקטה הייתה חנות העופות, טריים טריים, עם ריח של עופות, כמעט ולא נכנסתי לשם, לא אהבתי את ריח העופות, והייתי מדלגת ישר לחנות של ניסים. חנות הירקות.

ניסים עם הבטן הגדולה והקפה השחור בכוס הזכוכית הקטנה, שהיה משמיע פססס כזה עם כל לגימה. מתחבא מאחורי המאזניים הלבנות עם המשקולות בצד. קילו, חצי קילו ו 200 גרם. הפירות והירקות היו מסודרים צמוד לקירות החדר, ובאמצע היה חלל, כן, פשוט חלל בלי עוד מתקן ועוד סחורה, ועוד מבצע ועוד משהו שאולי נרצה לקנות. היה אויר. ובשיא הקיץ האויר הזה התמלא בריח כתום של מנגו מאיה.

ככה בצפת של פעם, שלוש חנויות קטנות שיש בהן הכל, בלי יותר מדי אסטרטגיה, בלי שיווק בלי פרסום ועם הרבה לקוחות. כל הזמן.

מאז… השתנה דבר או שניים, והחזון של אמא לשירות עצמי התממש, שלושת החנויות הקטנות נעלמו כבר מזמן, במקומן יש סופרים ענקיים, הכל גדל והתנפח המתחרים, היצע, המבצעים, הלקוחות והרעש בעיניים. נהיה לנו שוק משוכלל, רב ערוצי, מבלבל.

לפעמים הולכים קצת לאיבוד בדרך, בלי אסטרטגיה ובלי שיווק או עם שיווק רק לא מדוייק, או עם אסטרטגיה רק לא עקבית. מאבדים הרבה כסף, הרבה זמן והרבה אנרגיה.

בכדי לדייק אותך בשיווק, ולדייק את האסטרטגיה השיווקית שמתאימה לך, בשוק המבלבל והעמוס של היום, אני מזמינה אותך למפגש של 4 שעות בהן נשים את עקרונות האסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.

אסטרטגיה שיווקית בחמישה שלבים, כזו שכיף לממש ונותנת תוצאות.

כמה? מתי איפה?

מפגש בוקר ברמת גן
יום שני – 23 ביולי – 10:00 – 14:00
 
עלות – 585 ש"ח כולל מע"מ
 
 
 

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?