הרצאה סודות ההשפעה

פיתוח מנהלים ועובדים בארגון

סודות ההשפעה 

רוקפלר, איל ההון האמריקאי, אמר "היכולת להשפיע על אנשים היא משהו שניתן לרכישה בדיוק כמו סוכר או  קפה, ואני מוכן לשלם בעד יכולת זאת יותר מאשר בעד כל יכולת אחרת תחת השמש". (ג'ון ד. רוקפלר)

ובאמת, אדם שיש לו היכולת להשפיע על אדם אחר נהנה מעוצמה אדירה להניע ולקדם רעיונות. היום, השפעה הוא הכלי מספר אחד שיש למנהלים ומנהיגים ומי שמחזיק ביכולת הזו יכול למכור בקלות כל דבר שירות, מוצר או רעיון.

הבשורות הטובות הן שכל אחד יכול ללמוד ולפתח את כישורי ההשפעה שלו. ניתן ללמוד את הטכניקות והרעיונות שבעזרתם מניעים אנשים לחשוב להרגיש ולפעול אחרת.

מה בהרצאה?

סודות ההשפעה מלמדת טקטיקות ואסטרגיות של השפעה. בהרצאה נלמד לזהות מה מניע אנשים ואיך להתחבר למנועים שלהם בכדי לייצר השפעה. ההרצאה מאפשרת חיבור לאנשים ולמידה אישית משמעותית של המשתתפים על עצמם.

בסוף ההרצאה יוכלו המשתתפים לייצר חיבור וכימיה מעולה עם אנשים, להשתמש בכלים למכור בקלות רעיונות ומוצרים ולהוביל אנשים וצוותים לעשיה חדשה ויצירתית.

היום, השפעה הוא הכלי מספר אחד שיש למנהלים ומנהיגים ומי שמחזיק ביכולת הזו יכול "למכור" בקלות כל דבר שירות, מוצר או רעיון.

למי מיועדת:

מנהלים בארגון, עובדים שמניעים תהליכים בארגון ללא ניהול ישיר
משך הסדנא: חצי יום
משך ההרצאה – שעה וחצי

רישום לקבלת מאמרים
בקרו אותי ברשתות החברתיות

אראלה יועצת מדהימה ואישה מהממת מלווה אותנו לעבר החלום שלנו. אראלה מצליחה בדיוק הפרטים, המסרים, התוכנית הכלכלית והחשיבה מחוץ לקופסא, לגרום לחלום להרגיש כמציאות קיימת.
מאז שמלווה אותנו עשינו קפיצה של ממש בהתקדמות המיזם. המון תודה על הזמן, התמיכה, המקצועיות והעזרה הכוללת הענות בשעות לא שיגרתיות 😊 איתך אנחנו עושים שינוי. שוב תודה

דנה יהב, מיסדת OOTZ
קורס ניהול עובדים חדשני

רוצים להזמין אותי לארגון שלכם ?

מלאו הפרטים ואחזור אליכם בהקדם