ייעוץ שיווקי
אסטרטגיה שיווקית, בידול והגדלת הביקושים
ייעוץ שיווקי
תפקיד השיווק לגלות לעולם למה הכי כדאי להקשיב לכם, לעבוד אתכם ולקנות מכם. זה שיווק. ויש לו תפקיד קריטי בהצלחה של העסק. בזכות השיווק, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מגיעים אליכם מרגישים כלפיכם אהדה, ואולי בסוף גם קונים.
איך הכל מתחיל ואיך עושים שיווק אפקטיבי?
ראשית אם לא קראתם עדים – ממולץ לקורא את המאמר המלא איך בונים תוכנית שיווקית.
הכל מתחיל ברגע בו הלקוח שלכם מתחיל לחפש פתרון לבעיה שלו, זה הרגע בו מתחיל המרוץ שלכם.
ארבעה שלבים חייבים לקרות על מנת שתתרחש מכירה:
1. שהלקוח ישמע עליכם
2. שיצור קשר
כשמגיע אליכם – האם יוצר קשר? האם המסרים שלכם טובים? מושכים את הלקוחות שאתם רוצים? מעוררים אמון, נותנים מענה ברור ומושך לבעיה של הלקוח? ובקיצור – האם יצרו קשר? אם כן – נהדר לשלב הבא.
3. שיקנה
סו פאר סו גוד, יש לכם לקוח מתענין, שמע עליכם ויצר קשר, נשארה התחנה האחרונה – למכור. הצלחתם? מעולה יש לכם לקוח חדש והקופה רושמת. שימו לב, בזה לא נגמר המסלול עכשיו מגיע שלב הבונוס.
4. שימליץ עליכם
המלצות הן ההפניות הכי מתוקות, ואלו יכולות להפוך את מסלול המכשולים הזה לכזה עם הרבה גלגלי הצלה בדרך. ממליצים עליכם? יש לקוחות חוזרים? אם כן, בינגו אתם עובדים טוב.
תפקיד השיווק הוא להעביר את הלקוח שלכם בהצלחה את המסלול הישר אליכם, השיווק יקבע אם אתם במשחק או לא.
בשביל לצלוח בהצלחה את מסלול המכשולים הזה נדרש שיווק חכם ממוקד שמתאים לכם ולמוצרים שאתם מוכרים.
מהרגע שהלקוח מחפש פתרון ועד שהוא מגיע אליכם וקונה.
ייעוץ שיווקי
בתהליך הייעוץ השיווקי אני בונה אתכם את האסטרטגיה השיווקית,
כולל מציאת הבידול שלכם,
איפיון קהל היעד,
בנית סל המוצרים הנכון לעסק כולל תמחור,
מחליטים על אופן השיווק והפרסום שמתאים לכם ולעסק שלכם,
ויוצאים לדרך.
למי מתאים?
מתאים לעסקים בתחילת דרכם ולעסקים ותיקים יותר שרוצים לחזק את השיווק ולהגדיל פניות של לקוחות.
במפגשים אני מתחילה בכם, ביתרונות שלכם, האהבות, והרצונות, ויוצאים החוצה ללקוחות, מוצרים ופעולות.
סוגי ייעוץ ותהליכים
מאמרים מקצועיים