סדנת פרזנטציה והעברת מסר

סדנאות פרזנטציה והעברת מסר

העברת מסר בצורה אפקטיבית היא מיומנות בעלת השפעה קריטית על ההצלחה בקריירה. פרזנטציה טובה ממצבת את המציג כאיש מקצוע ופותחת בפניו אפשרויות חדשות לצמיחה והתפתחות. 

ארגונים שיש להם פרזנטורים טובים, אנשים שיודעים לעמוד לפני קהל ולהציג את המסר שלהם בצורה אפקטיבית, יודעים לעמוד על במה ולהציג פרזנטציה שמשפיעה על המאזינים זוכים בנקודות זכות רבות וממתגים עצמם כארגונים מקצועיים ומובילים.

לא בכדי, בשנים האחרונות החלו ללמד ילדים כבר בגיל הגן, לעמוד מול החברים ולספר סיפור, לבחור נושא ולדבר עליו. מתחילים בקטן ובכיתה א' כבר עוברים ומציגים פרזנטציה מלאה.

עושים חכם במערכת החינוך שמאפשרים לילדים להתנסות כבר מגיל רך במיומנות החשובה ביותר, שתשפיע רבות על החיים שלהם. העברת מסר אפקטיבי פרזנטציה טובה שמושכת את הקהל ומשפיעה עליו. מתרגלים ומשפרים את היכולת לעמוד בביטחון ולדבר לקהל. להגיד את מה שיש בצורה ברורה.

פרזנטציה והעברת מסר אפקטיבי – למי מתאים

מנהלים, אנשי מכירות, אנשי שיווק, מהנדסים, אפילו אנשי כספים ומנהלי מוצר, לא משנה מה התפקיד, כולם נדרשים להעביר מסרים, להציג עמדות, להציג פרזנטציות. לייצג את עצמם ואת הארגון שלהם.

העברת מסרים או פרזנטציה אפקטיבית מתרחשת בסיטואציות עסקיות מגוונות, בישיבות הנהלה, ישיבות צוות, בפגישות שותפים, פרזנטציה מול קבוצה מרובת משתתפים.

גודל הקהל משתנה, מספר הנוכחים משתנה אבל הרעיון אותו רעיון. עומד אדם ורוצה להעביר מסר בצורה אפקטיבית. רוצה שהמסר ישפיע על מי שמאזין לו, יגרום לו לשנות התנהגות, לחשוב אחרת או להרגיש אחרת.

העברת מסרים אפקטיבית פרזנטציה מנצחת – הדרך לבנית מיתוג אישי גבוהה

בארגונים, העבר מסר אפקטיבית, העברת פרזנטציה ועמידה בפני קהל הן מיומנויות קריטיות. גם עבור העובד וגם לארגון.

הן עושות את ההבדל בין מכירה לאי מכירה, בין אישור תקציב לאי אישור, בין רתימת עובדים לתהליכים ובין אי רתימת העובדים. פרזנטציה והעברת מסר, מה אנחנו אומרים, איך אנחנו אומרים את זה בונה את האישיות שלנו והמיתוג האישי והארגוני.

 

פרזנטציה והעברת מסרים – לא כולם נולדים ברק אובמה

לא כולם נולדים פרפורמרים כמו ברק אובמה לדוגמא, למעשה הפרפורמרים הבולטים הם מיעוט מוכשר שנולד עם יכולת פרזנטטיבית יוצאות דופן. מרביתנו פחות חיות במה. רוב האנשים חששים לעמוד ולהציג, מפחדים לטעות, חרדים ממה יגידו, חוששים למיתוג ולמיצוב העצמי שלהם. בעיקר במסגרות העבודה אבל לא רק.

אני מכירה עורכי דין מעולים שחוששים לעמוד מול אנשים. יעשו הכל רק לא לדבר בפני קהל ולהציג דברים. מבחוץ לא תראו את החשש שלהם, אבל הם ימנעו בכל מחיר מלעמוד מול קהל. יעדיפו את עבודת המשרד, את הכתיבה.

היופי הוא שניתן ללמוד להעביר מסר בצורה אפקטיבית, ולהעביר פרזנטציה מעולה. לא כולם נולדים פרפורמרים שמרגישם על הבמה כמו בבית, אבל הבשורה הטובה היא שעמידה בפני קהל, היכולת להעביר מסר בקול ברור ובבטחון הינה יכולת נרכשת. זו מיומנות שניתן ללמוד. לתרגל להתאמן ולהשתפר בצורה מתמדת.

מתי משתמשים בהעברת מסר ובפרזנטציה

כשאומרים פרזנטציה חושבים על קהל גדול ומרצה אחד עם מצגת פאור פוינט. זה נכון, אבל לא רק. העברת פרזנטציה והעברת מסר יכולה להיות לאדם אחד, מספר אנשים בישיבות הנהלה או לקהל גדול של מאות אנשים.

המיומנות והבטחון הנדרשים בהעברת פרזנטציה והעברת מסר אפקטיבי בפני אדם אחד שונה מעמידה מול מספר אנשים, אבל הרעיונות והכלים דומים.

בנימה אישית

עבורי, עמידה מול קהל גדול של אנשים הייתה אתגר משמעותי. בפעם הראשונה שהייתי צריכה להעביר פרזנטציה לכלל עובדי מיקרוסופט שיקשקתי. וזה בא לידי ביטוי במצגת עצמה. זוכרת כמו אתמול, איך עמדתי על הבמה, חודש תשיעי עם בטן מרשימה, ומעבירה את המצגת. הנשימה נעתקה. גם בגלל החודש התשיעי אבל לא רק.

מאז, המעבר להיותי עצמאית לפני למעלה מ  10 שנים, הכריח אותי לשפר ולחזק את המיומנות החשובה ביותר. לעמוד בפני אנשים ולהעביר את המסר בצורה ברורה, נהירה ומעניינת. לגרום לאחרים להקשיב לי ולרצות עוד. להיות מקצוענית בהעברת פרזנטציה והעברת מסרים. בין אם זה בפגישות אישיות או לקהלים גדולים.

מדובר בתהליך שכולו התפתחות אישית, שמאפשר לי היום לעמוד בביטחון ולדבר. להשפיע, על אנשים. לנצל כל הזדמנות שיש לי להעביר את המסר בצורה אפקטיבית שתורמת למי שמאזין. שמשפיעה ומשנה את הדרך בה הוא חושב, מרגיש או מתנהג. העברת מסרים בצורה אפקטיבית ופרזנטציות מעולות הקפיצו אותי ואת העסק שלי למחוזות חדשים.

מה לומדים בסדנא פרזנטציה והעברת מסר

  • איך להעביר את המסר ולגרום לאנשים לרצות להקשיב לכם
  • כלים פרקטיים ושימושיים איך לבנות מסר
  • עמידה מול קהל
  • שימוש נכון בקול
  • שפת גוף – עשה ואל תעשה
  • איך מנהלים קבוצה ומעבירים מסר למספר אנשים
  • בטחון עצמי – חיזוק מנטאלי
  • שלב ההכנה – מה עושים לפני
  • לומדים את הקהל שלכם
  • באיזה סטייט עולים לבמה
  • עקרונות להצלחה ובנית מיתוג אישי וארגוני 

 

היתרונות של הסדנא מבית אראלה 

  • מייצרים נציגים שיכולים לייצג את הארגון
  • מובילי דעה מתוך הארגון מחזקים את המותג והמוצרים
  • יכולת הנעת עובדים מתחזקת
  • חיזוק המנהיגות האישית של המנהלים
  • יכולת קבלת החלטות משתפרת
  • חיסכון בזמן בישיבות ופגישות
  • שיפור חוצה ארגון בכל מערכי השירות, המכירות ובכלל
  • שיפור מערכות יחסים – מוצאים דרכים אפקטביות יותר להעביר מסרים
  • העובדים שמחים יותר וממשמים את עצמם יותר
  • שימור עובדים – עובדים מגלים אפשרויות צמיחה חדשות
  • תקשורת בין עובדים משתפרת
  • נולדת תרבות ארגונית חדשה של העצמה אישית ומתן הזדמנויות להתפתחות אישית של העובדים
  • הצורך החשוב ביותר אצל עובדים – להיות משמעותי – מקבל במה הלכה למעשה

רשימת היתרונות היא כל כך גדולה מאחר ומדובר ביכולת ליבה בארגון. ארגון שמכשיר את העובדים והמנהלים שלו להעביר מסרים בצורה אפקטיבית, לדעת לעמוד מול קהל ולהציג את מהשיש להם, להציג פרזנטציה בצורה מקצועית ומעוררת השראה, מצליח להביא לידי ביטוי את היכולות המקצועיות של העובדים לרמה חדשה.

על הסדנא

סדנא חוויתית במיוחד, מאפשרת למשתתפים סביבה בטוחה לתרגל, להעביר מסרים, לטפל בהתנגדויות, לקבל בטחון עצמי וללמוד כלים אפקטיבים וישימים.

בהמלך הסדנא אני יוצרת סביבה בטוחה, כיפית ונעימה ללימוד ושיתוף פעולה בין המשתתפים.

סדנא מומלצת וסופר חשובה לעידן החדש בארגונים וחברות.

נשמע מעניין? בואו נדבר

לקוחות ממליצים