קורסים הרצאות סדנאות

לשיפור מיומנויות הניהול והעצמה אישית

סדנאות למנהלים | סדנאות פיתוח מנהלים ועובדים | הרצאות בארגונים

"מה אגיד לכם, מצאתי משהיא מליגה אחרת. ואני הולך לראות מה עוד אפשר ללמוד ממנה. כדאי לכם גם."
צפריר בשן – מרצה, מחבר רב המכר כתיבה אפקטיבית

כאן תמצאו קורסים הרצאות וסדנאות לפיתוח מנהלים ועובדים בארגון

במפגשים לומדים המשתתפים תוכן מקצועי בניהול לצד פיתוח אישי והעצמה. הסדנאות דינמיות וחווייתיות ומשנות את הדרך בה העובדים חושבים ופועלים.
אני מציעה כאן מספר סדנאות בתחומים שונים, לכל ארגון צרכים שונים ולכן את ההתאמה המדויקת בתכנים ובדגשים אני עושה יחד אתכם.

כשהתודעה מהווה 80% מההצלחה, אני נותנת לה במה

80% מההצלחה תלויה בתודעה שלנו. 
במה אנחנו חושבים, מה אנחנו מרגישים, אלו משפיעים על הפעולות והתוצאות בחיים. רק 20% זה טקטיקה ואסטרטגיה.
אחרי שנים רבות של לימודים משני העולמות יצרתי הרצאות, סדנאות וקורסים המשלבים את המיטב מעולם העסקים, האסטרטגיה והכלכלה, יחד עם הטופ מהעולם המנטלי, NLP, ופסיכולוגיה חיובית. שילוב מנצח למפגשים חוויתיים ואפקטיביים.

הרצאות סדנאות וקורסים

אלו מקצת הסדנאות אותם ניתן לרכוש, כל הסדנאות יכולות להינתן כהרצאה, והינן חלק מתהליכי ניהול ופיתוח ארגוני

פרזנטציה והעברת מסר

 להצליח להעביר מסר או רעיון בצורה אפקטיבית. סדנא חדשנית ופרקטית הכוללת שפת גוף, טכניקות לפתיחה, סטוריטלינג ופיתוח הבטחון העצמי.

סודות ההשפעה

השפעה - הכלי מספר אחת לקדם מהלכים בארגון. פועל מול העובדים, הלקוחות והשותפים. שיפור יכולת ההשפעה מעצים את העובד ותורם תרומה מהותית לארגון.

פיתוח חוסן פנימי

חוסן אישי ובטחון פנימי הוא הבסיס למערכות יחסים מפרגנות ותומכות. עובדים ומנהלים בעלי בטחון עצמי  יוצרים סביבה פורה יותר ויצירתית יותר.

הקשבה ותקשורת

תקשורת היא הקשר בין אנשים. קשר טוב יותר יוצר ארגון חזק יצירתי ומעורב. בסדנא נלמד להקשיב לעצמנו ולאחרי ואיך יוצרים קשרים בריאים שמביאים לשגשוג, יצירתיות וכיף.

תודעת שירות

הדרך לבנות חברה מצליחה עוברת דרך בנית מסע לקוח חוויתי ומעולה. ארגונים קוראים לזה הלקוח במרכז, חווית לקוח, מסע הלקוח, כל הביטויים הללו נוגעים בנקודה המשמעותית ביותר להצלחה של העסק והיא מה עובר על הלקוח כשהוא בא במגע עם החברה.

מנהיגות אישית

ראשית תנהיג את עצמך, אח"כ תוכל להנהיג אחרים. מנהיגות אישית בונה מנהיגות חיצונית. כלים לפיתוח כושר המנהיגות. מפגש עשיר וחשוב הנותן כלים לפיתוח כושר מנהיגות.  מפגש חובה למנהלים הכולל פיתוח עוצמה ובטחון פנימי שמאפשר לצמח להיות מנהל מעולה.

ניהול שותפויות

ניהול שותפויות הינו מהנושאים המורכבים היום בארגונים גדולים, היכולת להזיז דברים לבד היא כמעט אפסית, והתלות באחרים גבוהה מאוד. במציאות כזו, עובדים נדרשים לפתח יכולת חדשות. יכולות אלו נלמדות בסדנא הנפלאה בנושא ניהול שותפויות.

התמודדות במצבי לחץ ופחד במה

נלחצים לפני פגישה חשובה, לפני מצגת משמעותית או פרזנטציה?הלחץ פוגע בביצועים ולא מאפשר לעובד להציג את עמדתו בצורה אפקטיבית. במצבים כאלו נפגע העובד והארגון. יש מה לעשות ויש דרכים אפקטיביות להפחית את הלחץ ולהגביר את הבטחון.

חזון וערכים

סדנא חשובה בה יוצרים את השיח על הערכים המשותפים, איך רוצים שהארגון יראה גם ביחסים הבין אישיים, גם לכיוון הלקוח והשירות. סדנת ערכים עוזרת לייצר תרבות ארגונית רצויה בהתאם לאני מאמין של הבעלים והמנכ"ל.

ניהול זמן

סדנא מרעננת, חוויתית ואפקטיבית לניהול זמן. נלמד ונתרגל שיטות פשוטות ויעילות לשיפור ההתנהלות בזמן.

ניהול צוות

איך לנהל צוות בצורה אפקטיבית כך שהעובדים יגבירו מעורבות יפתחו יצירתיות ויצרו סביבת עבודה חיובית ומקדמת.

מתחילים

קביעת יעדים, מטרות, חזון, איך מנהלים פגישות נכון. בסדנא נלמד את יסודות הניהול, נתחיל מהבסיס המהווה את יסודות הבניין.

קורסים וסדנאות ניהול

יסודות הניהול

סדנאות ותהליכים אישיים לשיפור יכולות הניהול בארגון. כולל ניהול זמן, הצגת מסר, הנעת עובדים, סודות השפעה ועוד.

פיתוח מנהלים

תוכנית מלאה לפיתוח המיומנויות הרכות של המנהלים, הקשבה, תקדורת, חוסן מנטאלי ועוד.

קורסים לבעלי עסקים

תעיף אותי בעסקים

קורס מעשי לבעלי עסקים. לימוד ויישום שבעת המנופים להגדלת הרווחים בעסק​

קורס ניהול לבעלי עסקים

קורס המלמד את יסודות ניהול העסק. לשפר את יכולות ניהול העובדים וניהול העסק.​

אסטרטגיה שיווקית

חמישה צעדים לבניית אסטרטגיה שיווקית לעסק. שעה וחצי של הרצאה לצפייה ישירה במתנה​
הרצאה מתנה

מספרים ש..

"כשמדברים אתי אנשי שיווק, מומחי שיווק, גורואים לשיווק, מנטורים לשיווק, ישר מתלבש לי הפרצוף המשועמם הזה של “בחייאת רבקום. בן אדם דיבר עם 500 סמנכ”לי שיווק בחיים שלו, הקים וניהל חברת יחסי ציבור, היה סמנכ”ל שיווק בעצמו, עבד עם אלף עסקים, מה תחדשו לי? מה?” (כן, אני יודע. אני בלתי נסבל לפעמים. עובד על זה.) אז אני בא אתמול להרצאה אינטרנטית של אראלה כרסנטי שמילה, עם האטיטיוד הזה של, “אוקיי, אז ניהלה פעילויות במאות מיליוני שקלים במיקרוסופט והיתה סמנ”כלית שיווק בכבלים. פחחח, מיקרוסופט. פחחח, כבלים.” ואז, ישבתי שם שעה וחצי, וכל שבע דקות כתבתי לעצמי עוד רעיון חדש ועוד משהו שאני לא יודע. זה עולם של מנטורים, גורואים, דלאי למאים, דלאי ככאים, גאונים שיווקיים, מומחים, קוסמים, מכשפים ומלאן תלפים יועצים. מה אגיד לכם, מצאתי מישהי מליגה אחרת. ואני הולך לראות מה עוד אפשר ללמוד ממנה. כדאי לכם גם". #אעדכן
צפריר בשן
בלוגר ומחבר הספר כתיבה אפקטיבית
השתתפתי בסדנאות והרצאות רבות בתחום המכירות אך מעולם לא יצאתי כה נפעמת ועם מצבור אנרגיה רב כמו שיצאתי מההרצאה שלך. אשמח מאד שתייעצי לעסק שלי ותתני לנו את הכוחות המיוחדים שלך לצמיחה.
אסטי רוזן
מנכל"ית Blue Eyes
תודה אראלה על הרצאה מרתקת שהעברת לנו במסגרת תוכנית האוקסלרטור של מיקרוסופט, זו הייתה בין ההרצאות המועילות ביותר במהלך התוכנית. מומלץ ביותר לכל מי שרוצה לשפר את יכולות המכירה. מרתק.
איתמר בן שלום
איתמר בן שלום
מנכ"ל ומייסד EyeSafe
במשך שעה אראלה ריתקה אותנו , בהרצאה קצרה, קולעת ופרקטית, בנושא מערכות יחסים בין אישיים בעולם העסקי בו אנו פועלים. תחת הכותרת, "סודות ההשפעה". למחרת כבר כולנו בודקים ומנסים את הכלים שנתנה לנו וחולקים חוויות. תודה.
אמיר שילוח
מנכל סינרג'י

לקורסים סדנאות וייעוץ