ייעוץ עסקי שיווקי

[vc_row equal_height=”yes” el_class=”padT” css=”.vc_custom_1487662523534{padding-bottom: 30px !important;}”][vc_column][ultimate_heading main_heading=”ייעוץ עסקי שיווקי” spacer=”line_only” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#ee7421″ main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_font_size=”desktop:26px;” main_heading_line_height=”desktop:26px;” main_heading_margin=”margin-bottom:20px;” sub_heading_font_size=”desktop:18px;” sub_heading_line_height=”desktop:24px;” line_width=”70″ spacer_margin=”margin-top:20px;margin-bottom:20px;”]בואו נגלה לעולם למה הכי כדאי להקשיב לכם, לעבוד אתכם, לקנות מכם [/ultimate_heading][vc_column_text]

שיווק הוא הצעד הראשון שלכם על המגרש

הרגע בו הלקוח מתחיל לחפש פתרון לבעיה שלו, הוא הרגע בו מתחיל המרוץ שלכם:

  •  – שיגיע אליכם שימצא אתכם,
  •  – שיאהב אתכם עד כדי כך שיצור קשר,
  •  – שבשיחה ירגיש שזה זה, שתהיה כימייה,
  •  – שתענו על מה שהוא צריך ורוצה,
  •  – שתעשו את זה טוב יותר מהמתחרים,
  •  – שיגיד כן למחיר, למוצר, לכם.

צלחתם את כל המסלול? נהדר. יש מכירה

שיווק – הוא השלב הראשון שיכריע אם אתם בכלל במשחק או לא.

ובהרחבה:

שישמע עליכם – השלב הראשון והקריטי הוא שתעלו ללקוח בחכה, שישמע עליכם, מהמלצה (הכי טוב המלצה), ממודעה, מחיפוש בגוגל, אולי מכתבה מעניינת שפרסמתם, אולי מסרטון שהעלתם, השתתפתם בתערוכה, נטוורקינג, חוברת או עבודה שלכם שנתקל בה בעבר, משהו מכם שייחשף ללקוח והוא בכלל ידע על קיומכם. כי אם זה לא קורה חברים אתם מחוץ למשחק.

שיצור קשר – שכשמגיעים אליכם, לאתר, לדף הנחיתה, לסרטון, לפייסבוק, אינסטגרם, און ליין או אוף ליין, האם המסרים טובים? מושכים את הלקוחות שאתם רוצים? מעוררים אמון, נותנים מענה ברור ומושך לבעיה של הלקוח? ובקיצור – האם יצרו קשר? אם כן – נהדר לשלב הבא.

שיקנה – סו פאר סו גוד, יש לכם ליד, אולי אפילו ליד חם, שמע עליכם, ראה אתכם, מתענין, נשארה התחנה הקריטית – למכור. הצלחתם? מעולה הקופה רושמת 🙂 אבל, בזה לא נגמר המסלול עכשיו מגיע שלב הבונוס.

שימליץ עליכם – אחח אלו ההפניות הכי מתוקות, ואלו יכולות להפוך את מסלול המכשולים הזה לכזה עם הרבה גלגלי הצלה בדרך. ממליצים עליכם? יש לקוחות חוזרים? אם כן, בינגו אתם עובדים טוב. ?

 

ייעוץ שיווקי – בתהליך הייעוץ השיווקי נבנה את האסטרטגיה השיווקית, ונכין תוכנית עבודה לממש אותה בפועל.

כולל איפיון קהל היעד שלכם, בנית סל המוצרים המתאימים שיהיו ריווחיים ונכונים לעסק, נחליט על אופן השיווק והפרסום שמתאים לכם ולעסק שלכם, נתמחר נכון את המוצרים ונבחר את ערוצי ההפצה והמכירה הנכונים.

על כל אלו נעבוד בתהליך הייעוץ השיווקי,

מעניין אתכם? מעונינים לשמוע עוד?

כתבו לי[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row btn_title=”לפרטים נוספים על הסדנאות והתאמתם לארגון שלכם >” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.maallot.co.il%2F%25d7%25a6%25d7%25a8%25d7%2595-%25d7%25a7%25d7%25a9%25d7%25a8%2F|||” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-normal” btn_width=”” btn_height=”” btn_padding_left=”” btn_padding_top=”” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#aac729″ btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”none” btn_bg_color_hover=”#76a500″ btn_title_color_hover=”#ffffff” button_bg_img=”” btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#eaeaea” btn_color_border_hover=”#dddddd” btn_border_size=”1″ btn_radius=”5″ btn_shadow=”” btn_shadow_color=”” btn_shadow_color_hover=”” btn_shadow_size=”5″ btn_shadow_click=”” enable_tooltip=”” tooltip_text=”” tooltip_pos=”left” btn_font_size=”desktop:22px;” btn_line_height=”desktop:22px;” rel_attr=”” css_adv_btn=”” btn_font_family=”” btn_font_style=””][vc_column][ult_buttons btn_title=”דברו איתי אם העסק שלכם צריך שיווק אפקטיבי יותר” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.maallot.co.il%2F%25d7%25a6%25d7%25a8%25d7%2595-%25d7%25a7%25d7%25a9%25d7%25a8%2F|||” btn_align=”ubtn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#aac729″ btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_bg_color_hover=”#76a500″ btn_title_color_hover=”#ffffff” icon=”none” icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#eaeaea” btn_color_border_hover=”#dddddd” btn_border_size=”1″ btn_radius=”5″ btn_font_size=”desktop:22px;” btn_line_height=”desktop:22px;”][vc_column_text css=”.vc_custom_1532528784456{padding-top: 20px !important;}”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

אולי יעניין אותך גם

איך לנהל עסק להגדלת הריווחיות

מהן הדרכים להגדיל את הריווחיות בעסק? הדו”ח המיוחד הזה מתאים לעסקים שעשו קפיצה וגדילה בהכנסות, הגדילו מחזורים אולם לא רואים גידול מספק

אסטרטגית מיקוד או התרחבות

חייבים להתמקד, ​​כך מלמדים מרבית היועצים העסקיים. תתמקד אחרת תלך לאיבוד, תבחרי קהל יעד, תבחרי מה את מוכרת ולמי, כי כולם זה

עצה קטנה מאראלה מכירות

אראלה מייעצת על מכירות כחלק מתחום ההתמחות שלי, ייעוץ עסקי, היום אני רוצה לתת לכם טיפ חזק שעוזר מאוד במכירות, מדובר על

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *