"כשמדברים אתי אנשי שיווק, מומחי שיווק, גורואים לשיווק, מנטורים לשיווק, ישר מתלבש לי הפרצוף המשועמם הזה של “בחייאת רבקום. בן אדם דיבר עם 500 סמנכ”לי שיווק בחיים שלו, הקים וניהל חברת יחסי ציבור, היה סמנכ”ל שיווק בעצמו, עבד עם אלף עסקים, מה תחדשו לי? מה?”
 (כן, אני יודע. אני בלתי נסבל לפעמים. עובד על זה.)
 אז אני בא אתמול להרצאה אינטרנטית של אראלה כרסנטי שמילה, עם האטיטיוד הזה של, “אוקיי, אז ניהלה פעילויות במאות מיליוני שקלים במיקרוסופט והיתה סמנ”כלית שיווק בכבלים. פחחח, מיקרוסופט. פחחח, כבלים.”
 ואז, ישבתי שם שעה וחצי, וכל שבע דקות כתבתי לעצמי עוד רעיון חדש ועוד משהו שאני לא יודע.
 זה עולם של מנטורים, גורואים, דלאי למאים, דלאי ככאים, גאונים שיווקיים, מומחים, קוסמים, מכשפים ומלאן תלפים יועצים. מה אגיד לכם, מצאתי מישהי מליגה אחרת. ואני הולך לראות מה עוד אפשר ללמוד ממנה. כדאי לכם גם".
#אעדכן