אראלה כרסנטי שמילה

אראלה כרסנטי שמילה

משדרגת את הפעילות העסקית ניהולית בחברות וארגונים. 

מרצה, מנחת סדנאות ומלווה בכירים בארגונים. מפתחת ומנחה קורסי ניהול ופיתוח אישי. 

מאמינה שהעובדים והמנהלים הם המשפיעים ביותר על ההצלחה העסקית ולכן ממוקדת קודם כל באנשים, לצד שיפור הניהול, השיווק והאסטרטגיה העסקית.

למעלה מעשור מסייעת לבעלי עסקים לשפר את שורת הרווח באמצעות ניהול מקצועי משולב בהבנה בתחום השיווק ומנהיגות אישית

לשעבר, מנהלת תחום הריטייל ושירותי הענן במיקרוסופט, סמנכ”ל השיווק של חברות הכבלים וסמנכ"ל פיתוח עסקי בבזק. בעלת  20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות בישראל.

בעלת BA בהצטיינות בכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב ו- MBA במנהל עסקים.

לצד הבנה עסקית כלכלית גבוה אני משלבת ידע וניסיון בתחום המנטאלי והנעת עובדים.

מוסמכת MASTER NLP (מדר’ ריצ’רד בנדלר),  מוסמכת שיטת הבריאה (4 שנים) המחברת בין גוף לנפש. מתרגלת מדיטציה ויפאסאנה ופיתוח רוחני. 

נשואה לשרון, מעצב מוצר, אמא ל 3 בנות, מתגוררת ברמת גן

המומחיות שלי

אנשים

"כשמדובר על הצלחה בעסקים זה הכל אנשים אנשים אנשים" אומר ריצארד ברנסון וצודק. הלקוחות, העובדים, השותפים העסקיים, הספקים, כולם אנשים. הצלחה של עסק היא להבין אנשים, לדעת מה מניע אותם, לזהות מה הם רוצים ולספק את זה מעולה.

מספרים

אני כלכלנית שאוהבת מספרים. המספרים מספרים את הסיפור של העסק, כמה מרוויחים, כמה מפסידים, איך מתמחרים, איך מנהלים תזרים, איפה מונח כסף על הריצפה ולא אוספים אותו, מתי מוצר ריווחי, מה קורה במלאי ומה מודל השכר הנכון לעובדים. המספרים מגלים לנו את הסודות שמאחורי.

ניהול

ניהול על כל צורותיו, ניהול אנשים, ניהול תהליכים, ניהול המכירות, ניהול צוות עובדים, ניהול השיווק, ניהול התפעול. ניהול נכון שיש בו הבנה עסקית יחד עם הבנה של אנשים מביא לתוצאות בעסק.

הקווים המנחים שלי

שלושה עקרונות להצלחה

עקרון מספר 1 - פשטות

תעשו את הדברים פשוטים, ברורים, שאנשים יוכלו להבין. שאתם תוכלו להבין. 25 שנים בניהול לימדו אותי שכשהדברים פשוטים וברורים קל להיות ממוקדים ומשיגים תוצאות הרציות בפחות מאמץ. תהליך מאסטרטגיה לטקטיקה מייצר את הבהירות הנדרשת בעסקים. תהליך אפקטיבי שמעלה את העסקים למסלול של הצלחה. תפיסת הפשטות מלווה אותי בכל התהליכים שאני מקיימת. ליווים אישיים, תהליכי ייעוץ, סדנאות וקורסים. בכל אחד מהם אני מיישמת את עיקרון הפשטות. מה שמייצר יציאה לפעולה מדויקת ונכונה שמביאה לתוצאות ושינוי.

עקרון מספר 2 - קודם כל אתם

לכל אדם יש עולם פנימי שמנהל אותו. אגו, פחדים, אתגרים, סיפורים פנימיים וניסיון חיים. לכן, מודלים ותאוריות זה טוב ונכון, אבל הם חייבים להתאים לכם. אחרת, הם ישארו בגדר מודלים ולא יביאו לשינוי. האדם מורכב, לנהל אנשים זה לא לנהל מכונות. המנהלים הטובים ביותר הם אלו שמצליחים לגעת באנשים, להניע אותם ממקום פנימי. לעורר אצלם רצון.  לימוד תאורטי, גם אם יהיה מרתק, אם הוא לא מוביל לשינוי התנהגות, שינוי חשיבה או תפיסה, לא שווה הרבה. הסדנאות והתהליכים שאני מובילה מותאמים קודם לכם. "את מקלפת אותנו שכבה שכבה" אמר לי אחד הלקוחות שלי, וזה נכון. זה מאפשר לי להגיע לעומק למצוא את קצה החוט ומשם להוביל לשינוי.

עקרון מספר 3 - פ.א.ן - פאשן, אמונה ונחישות

באנו להנות (FUN) מהעבודה ובעבודה. אבל המציאות מראה מספרים אחרים. תלוי איזה מחקר מצטטים, בין 50%-80% מהעובדים לא שמחים במקום העבודה שלהם. אלו נתונים קשים. המטרה שלי היא לעזור לאנשים להנות יותר ממה שעושים. למצוא את הנקודות שמביאות להם שמחה סיפוק והנאה. לחבר את העובדים לאמונה ולתשוקה שלהם, ולהתמיד בנחישות למרות האתגרים בדרך. הייעוצים, האימונים האישיים, הקורסים והסדנאות שלי מעוררים את השמחה הראשונית שבעשיה והיא זו שמניעה לפעולה.