הסיבה שאנשי שיווק רבים נכשלים

משווקים, מה כבר מבקשים, “רק” קצת תשומת לב,

שאנשים רק ינסו את המוצר החדש, רק יבואו לסדנת מבוא, רק יורידו את המדריך החדש…

בתכלס משווקים מבקשים את הדבר היקר ביותר שיש לאנשים.

תחשבו על המילה “תשומת לב” – זה קודם כל תשומה,

“תשומה” – זה מין מונח כלכלי שכזה שאומר משאב,

אנחנו קודם כל מבקשים מהבן אדם את התשומה ממנו,

ולא סתם תשומה אלא את ליבו.

תן לי את ליבך לרגע כדאי שאוכל להסביר לך כמה כדאי לך.

מבקשים את ליבו וזמנו היקר של משהו אחר. באנגלית Pay attention. (לשלם)

בכדי לקבל את תשומת הלב של האנשים, כדאי שיהיה לכם משהו ממש משמעותי לתת להם, יותר מזה, שתוכלו לדעת להגיד את זה ממש קצר ומדויק כדי שיבינו מהר את התועלת ויהיו מוכנים לשים את התשומה הראשונית הנדרשת.

את התשומה של ליבם וזמנם.

כדי לבלוט חדדו את הערך שלכם, מה אתם נותנים ולמי, זה יקפיץ אתכם פלאים.

להצטרף לקבלת טיפים רעננים והשראה איך לגדול בעסקים, הרשמו

https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx…

תודה שאתם מצטרפים ומשתפים מעלות ייעוץ עסקי – אראלה

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?