תעיף אותי בעסקים

הקורס תעיף אותי בעסקים מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ומעשיר בכלים מנטליים ועסקיים שמאפשרים לעסקים לצמוח ולגדול. יותר מכירות יותר הכנסות ויותר רווחים

ב 7 מפגשים המשתתפים לומדים ומטמיעים את 7 המנופים שמובילים לצמיחה עסקית והתפתחות אישית.

 מה בקורס?

העצמה מנטלית ליצירת אנרגיה גבוה מיקוד ונחישות להצלחה, דברים שכה חיוניים על מנת לגדול ולהתפתח, יחד עם הכלים המתקדמים ביותר מעולם העסקים.  הקורס מתאים לבעלי עסקים שחוו צמיחה וגדילה אבל עדין חווים אתגרים יומיומיים, כאלו שכבר הובילו את העסק שלהם לצמיחה ויש בו כבר פעילות עסקית משמעותית ומחזורי מכירה יפים, אבל העסק עדיין לא נמצא במקום שהיו רוצים שהוא יהיה ועדיין לא מייצר את התוצאות שברור שהוא יכול לייצר.

7 מנופים שמגדילים עסק במכפלות

בקורס תעיף אותי בעסקים לומדים ומיישמים את 7 מנופים שמאפשרים ליצור צמיחה מהירה ועקבית, להגדיל הכנסות ורווחים בצורה שיטתית וליצור את התשתית שתאפשר לעסק שלך לגדול במכפלות.

לכל אחד מהמנופים נקדיש מפגש של 4 שעות. בסוף הקורס תהיה לך התשתית המנטאלית והעסקית להגדיל את העסק במכפלות. כל מפגש יוקדש לנושא אחד בפאזל השלם וייושם יחד איתך על העסק שלך בהנחייה צמודה ואישית שלי!

נושאי המפגשים:

מנוף מספר 1 – תודעה 

מפגש ראשון – חיזוק מנטאלי והגברת האנרגיה יאפשרו יצירה של מעגלי הצלחה. לשניהם יש השפעה מהותית על המשך הצמיחה וההתפתחות של העסק. מפגש מרתק המשלב תרגילים ועבודה על הלא מודע על מנת לייצר שינוי מיידי ולאורך זמן.

מנוף 2 – ערך

מפגש שעוסק בהרחבת הערך ובמציאת הבידול. ככל שהערך גבוה יותר ומשמעותי יותר כך ההכנסות והרווחים גדולים יותר. ולכן, גם אם כבר היום העסק שלך מוכר טוב, ולאנשים ברורה התועלת שמקבלים ממנו, כדאי להרחיב באופן מתמיד את הערך שנותנים ללקוחות. במפגש נלמד לזהות מה הלקוח רוצה ואלו מקורות הכנסה ורווח פוטנציאלים עבורך.

מנוף 3 – יעדים 

מפגש בו נדייק את המטרות העסקיות והיעדים, ונבין מדוע מרבית האנשים שמציבים יעדים לא עומדים בהם. במפגש נבנה את התוכנית העסקית עבור העסק שלך, בחלוקה למרכזי רווח, ניהול תזרים ובקרת הוצאות. נלמד אסטרטגיות ושיטות שמסייעות להצלחה והשגת היעדים שהצבנו. המפגש עושה סדר ומכוון את המשתתפים כמו חץ למטרה.

מנןף 4 – פיתוח עסקי 

פיתוח עסקי עושה כיף וחוויה בעסק הוא מכניס התחדשות, הוא מגוון את סל המוצרים, הוא מאפשר להרחיב את בסיס הלקוחות ולהכניס יותר כסף בעסק. עסק ללא פיתוח עסקי הוא עסק הנמצא בסיכון. במפגש הזה נפתח את העסק שלך נלמד שיטות מובנות איך מגדילים את ההכנסות ונייצר מרכזי רווח חדשים.

מנוף 5 -אנשים 

מערכות יחסים זה אמנות. יש אנשים שניחנו ביכולת הנעה וכריזמה גבוה מאחרים והם מחזיקים בכלי העוצמתי ביותר בחיים – כלי ההשפעה על אנשים.
במפגש המדהים והחשוב הזה נלמד את סודות ההשפעה, איך לייצר תשוקה ושימחה אצל העובדים, לבנות אמון וקרבה עם הלקוחות, לעבוד מעולה עם הספקים ולמכור בקלות. יהיה מפתיע.

מנוף מספר 6 – תהליכים

תהליכים טובים שמנוהלים מעולה מאפשרים שיפור מתמיד במינימום מאמץ, והם המפתח להגדלת הרווחים בעסק. שיטה בעסק מאפשרת לייצר יותר הכנסות בלי להגדיל את ההוצאות  וזה ליבו של המפגש הנוכחי. תינתן לך שיטה מלאה לנהל את העסק שלך.

מנוף מספר 7 – יוזמה 

יוזמה חברים יוזמה – זהו לב ליבו של ההתנהלות וההצלחה בעסק שלכם ובחיים בכלל, איך תהפכו ליזמים ואיך תשפיעו על העובדים שלכם ליזום ליצור ולקדם יחד אתכם את העסק ואת הלקוחות. מפגש מרתק שישנה לכם את המחשבה.

לפרטים נוספים על הקורס ובחינת התאמההתקשרו עכשיו 053-3389441

תודעה:

מה אתם חושבים כל היום ואיך אתם יכולים לשלוט ולעצב את המחשבות שלכם. כשתישנה מה שאתם חושבים ישנה מה שאתם מרגישים ואז מה שתוכלו לעשות יתרחב.  במפגש הזה נעבוד על  החלקים המודעים והלא מודעים להבטיח שהמחשבות שלכם יקדמו אתכם להצלחה!! מפגש מרתק המשלב תרגילים ועבודה על הלא מודע על מנת לייצר שינוי מיידי ולאורך זמן.

ערך:

מה הערך שלכם, לדייק מה אתם מוכרים, מי הלקוח שלכם ולמה שיקנון מכם, מה הבידול שלכם ומה הערכים עליהם אתם מבססים את העסק שלכם. תגלו דברים מפתיעים.

יעדים:

מה אתם באמת רוצים ולאן רוצים להגיע, מה יחשב הצלחה, איך בונים יעדים ומה הדבר החשוב ביותר בהשגת יעדים, בניה מלאה של התוכנית העסקית ותוכנית היעדים לעסק  שלכם, בחלוקה למרכזי רווח, ניהול תזרים ובקרת הוצאות, נלמד אסטרטגיות ושיטות איך לתכנת את המח ומערכת העצבים להצלחה והשגת היעדים שהצבנו. המפגש שיעשה לכם סדר ויכוון אתכם כמו חץ למטרה.

פיתוח עסקי:

פיתוח עסקי עושה כיף וחוויה בעסק הוא מכניס התחדשות, הוא מגוון את סל המוצרים, הוא מאפשר להרחיב את בסיס הלקוחות. עסק ללא פיתוח עסקי הוא עסק הנמצא  בסיכון. במפגש הזה נפתח את העסק שלכם נלמד שיטות מובנות איך מגדילים את ההכנסות ונייצר מרכזי רווח חדשים.

אנשים:

אנשים הם המאפשרים לעסקים לצמוח – אנשים הם העובדים בעסק, הלקוחות, השותפים העסקיים, הספקים ובעצם אנשים זה הכל. ההצלחה של העסק תלויה ביכולת של בעל העסק להשפיע על האנשים, לייצר תשוקה ושימחה אצל העובדים, ולבנות אמון וקרבה עם הלקוחות. במפגש המדהים והחשוב הזה נלמד כלים ואסטרטגיות איך להשפיע על אנשים, נלמד איך תת המודע מחליט על מי אפשר לסמוך ואיך אפשר להעזר בזה בכדי ליצר כימיה ואמון מיידי. יהיה מפתיע.

תהליכים:

התהליכים הנכונים בעסק הם שמאפשרים לעסק שלכם להגיע להצלחות, מה עושים מתי, תהליכי גביה, מכירות, קליטת עובדים, ייצור, מכירות לכל דבר בעסק אפשר ליצור תהליך שניתן למדידה בקרה ושיפור מתמיד. וזה ליבו של המפגש הנוכחי. תקבלו שיטה מלאה לנהל את העסק שלכם.

יוזמה

יוזמה חברים יוזמה – זהו לב ליבו של ההתנהלות וההצלחה בעסק שלכם ובחיים בכלל, איך תהפכו ליזמים ואיך תשפיעו על העובדים שלכם ליזום ליצור ולקדם יחד אתכם את העסק ואת הלקוחות. מפגש מרתק שישנה לכם את המחשבה.

אהבתם? תשתפו

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

רוצה לנהל טוב יותר?